Precies overal een andere manier van berekenen. Hier wordt ook de CREG-tabel gebruikt, maar 2 maanden terug (dus voor maart kijken ze naar januari CREG) en bovendien naar BE ipv VL. Daardoor krijgen wij voor maart 54.71c.
Het probleem is dat de CREG rijkelijk laat is in het updaten van de boordtabel. Deze van februari staat er pas sinds gisteren namiddag (6 maart).
Je zou verwachten dat dit ten laatste tegen de 3de maart, zou geupdate zijn (NOT)
Ik had dus maar 8% meer over tegen 5 maart en ik moest dringend opladen, want ja het is niet dat ik 'niks' verbruik.
Dus ik kon niet meer wachten tot de 6de.
Maar dat was dan laden aan 53.09c. En dat is dus fout want de werkgever wil dat ik die 44.12c neem.
Maar eens ik oplaad kan ik dat niet retroactief wijzigen in mijn tooltje (van de laadbox).
De laadprijs die ik instel is oas vanaf dan geldig.
De werkgever wenst echter een pdf bestand, met daarop het correcte verbruik EN de correcte prijs.
Dus wat moet ik dan doen?
Ik heb de 5de - 50 Kwh opgeladen aan 53.09c
Als ik later deze maand nogmaals oplaad, laad ik 50 Kwh op aan 35.15c zodat dit gelijkgetrokken wordt. (44.12c gemiddeld)
En daarna laad ik op aan 44,12c en is het in orde.
Door 2 maanden terug te kijken zoals jou werkgever doet, krijg je die shit dus niet, want wees gerust ik ben hier al over aan het zagen
En als je een grote werkgever bent, ga je op die manier, véél gezaag krijgen natuurlijk
Opmerking: BE is trouwens wel voordeliger dan VL hé

Eigenlijk moet je werkgever VL nemen. Maar goed, zo veel te beter voor jou.