Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel hangt af van hoe goed je warmtepomp is ook. En of je op voorhand al de batterij laat opwarmen wanneer deze nog aan de kabel hangt.Of de conclusie is dat de koude toch niet zoveel effect heeft als mensen denken?
Voor mijn hybride is de impact op elektrisch rijden toch wel erg groot. Minstens 30% minder elektrische range afgelopen week tov gisteren en vandaag.Of de conclusie is dat de koude toch niet zoveel effect heeft als mensen denken?
) waardoor het omhoogschiet naar 24, maar dat terzijde.
.
Hoop dat het makkelijk opgelost kan worden en eenmalig is.Ook al gehad inderdaad. Dat hij zegt "tegen 20u klaar" en dan een half uur vroeger al klaar eigenlijk.Voor degene met een iX3, hebben jullie ook dat de wagen veel sneller oplaadt dan de app aangeeft?
Van goed leeg naar 85% scheelt bijna een uur. Wel altijd een publieke 11kW lader.
vandaag ook de EV6 RWD getest, met 230pk. Daar bleef ik precies wat op mijn honger zitten qua power. Zeker in eco en normal. Dus blij voor de keuze van de 325pk. Nu wachten op de leasing offertes.

vandaag ook de EV6 RWD getest, met 230pk. Daar bleef ik precies wat op mijn honger zitten qua power. Zeker in eco en normal. Dus blij voor de keuze van de 325pk. Nu wachten op de leasing offertes.
De vraag is, wie gaat daarmee effectief in eco rijden, tenzij in omstandigheden dat je het nodig zou hebben voor extra range te bekomen.230 pk elektrisch is niet slecht en 0 - 100 is zeker deftig maar het blijft natuurlijk een auto van 1,9 ton leeg. En als ze dat in eco dan nog wat temperen...
De vraag is, wie gaat daarmee effectief in eco rijden, tenzij in omstandigheden dat je het nodig zou hebben voor extra range te bekomen.
Nu ja, ik he op mij megane GT geen eco stand, maar rij wel meestal in de comfort stand wat het dichtste bij eco aanleunt, ik vind die extra duw in de rug echt niet nodig bij gewoon normaal gebruik.
Ik rij quasi altijd in ecostand...De vraag is, wie gaat daarmee effectief in eco rijden, tenzij in omstandigheden dat je het nodig zou hebben voor extra range te bekomen.
Nu ja, ik he op mij megane GT geen eco stand, maar rij wel meestal in de comfort stand wat het dichtste bij eco aanleunt, ik vind die extra duw in de rug echt niet nodig bij gewoon normaal gebruik.
De AWD ev6 was ook meer dan snel genoeg in eco.