Amai die zijn snel geleverd dan?Eerste iX1 in het wild gezien nu aan de Delhaize te Wilrijk. Ziet er goed uit![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai die zijn snel geleverd dan?Eerste iX1 in het wild gezien nu aan de Delhaize te Wilrijk. Ziet er goed uit![]()
7 maand volgens de dealer als je nu bestelt. De i4 zit nog steeds op minimaal een jaar.Amai die zijn snel geleverd dan?
Ik denk eigenlijk dat 7% verlies stiekem redelijk efficiënt is ten opzichte van sommige andere EV's.@parabellum bedankt om die cijfers eens te delen
21.0 kWh/100 km vs 19.5 kWh/100 km is dus 7% verlies door het opladen. Jammer eigenlijk hé, hopelijk kunnen ze daar nog wat winsten op boeken.
Zijn dat niet gewoon uw laadverliezen. Wordt standaard geschat op 10% en uw auto rekent dat logischerwijs niet mee, want die "ziet" die verliezen niet.Ik weet eerlijk gezegd niet waaraan ik het verschil moet toeschrijven. Zijn dit laadverliezen of is de boordcomputer van de auto gewoon te optimistisch (net zoals elke auto die we ooit gehad hebben die niet elektrisch was ook altijd een te rooskleurig beeld gaf)?
Ter info, wagen is altijd opgeladen aan openbare laadpalen. Ik schat zo’n 10-15% aan snelladers en de rest aan 11 of 22 kW laders. Heeft nog nooit aan een stopcontact gehangen.
Ik vind dat eigenlijk zeer efficiënt, wetende dat we al een eeuwigheid met 30% en lagere efficiëntie rondrijden.@parabellum bedankt om die cijfers eens te delen
21.0 kWh/100 km vs 19.5 kWh/100 km is dus 7% verlies door het opladen. Jammer eigenlijk hé, hopelijk kunnen ze daar nog wat winsten op boeken.
Was ook verschoten. Ik kon niet vragen maar misschien sneller beslisser of concessiehouder. Ik zag echter geen bedrukking.Amai die zijn snel geleverd dan?
Lijkt me toch een proefauto te zijn van een dealer dan. Maar zelfs dan is het heel vroeg.Amai die zijn snel geleverd dan?
Zijn dat niet gewoon uw laadverliezen. Wordt standaard geschat op 10% en uw auto rekent dat logischerwijs niet mee, want die "ziet" die verliezen niet.
7 maand volgens de dealer als je nu bestelt. De i4 zit nog steeds op minimaal een jaar.

De Ioniq 5 is momenteel niet te bestellen. Enkele weken geleden was de levertijd ongeveer 1,5 jaar, dus dat is een goede indicatie voor als ie weer te bestellen is.Mensen kennis van levertijd van de Ioniq 5 en Volvo c40?
Ik dacht dat de verliezen vooral zitten in de AC->DC omzetting. In de auto zelf tussen de laadpoort en de batterij dus.Ik zou denken dat laadverliezen zich voornamelijk voordoen in de kabel tussen de laadpaal en de 'poort' in de auto?
iX1 is wel serieus wat kleiner dan de iX3.Wat is eigenlijk het verschil met de iX3? Ik zie via Google afbeeldingen weinig verschil.
Het bereik is wel minder en ook 20k minder. Maar qua looks?
Ik doe er ook wel mijn best voorAmai, da’s echt wel extreem zuinig.
Verwarming/airco staat niet veel aan, woon/werk is over NL snelweg dus sowieso max 100 km/h, opletten met optrekken, eco-mode en vooral uitbollen,...'t Is en blijft een x1. De afwerking, materiaalkeuze, bepaalde opties, etc. zijn er gewoon niet voor een (i)X1. Je zag het gewoon ook in het interieur (van buiten af) dat hoewel het er chique uitzag, je al vrij snel zag dat veel (hard) plastics gebruikt werden. En idd, nog altijd duidelijk kleiner dan iX3.Wat is eigenlijk het verschil met de iX3? Ik zie via Google afbeeldingen weinig verschil.
Het bereik is wel minder en ook 20k minder. Maar qua looks?
't Is en blijft een x1. De afwerking, materiaalkeuze, bepaalde opties, etc. zijn er gewoon niet voor een (i)X1. Je zag het gewoon ook in het interieur (van buiten af) dat hoewel het er chique uitzag, je al vrij snel zag dat veel (hard) plastics gebruikt werden. En idd, nog altijd duidelijk kleiner dan iX3.
Erg geslaagd en knap, maar als je van een iX3 komt bv. Zal je het verschil wel merken.