Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide kan toch gewoon? Zie naar Tesla. En die EQXX, eerst zien dan geloven.Of evolueren zoals het EQXX-concent waarbij men gaat focussen op actieradius en efficientie.
InderdaadBeide kan toch gewoon? Zie naar Tesla. En die EQXX, eerst zien dan geloven.
Inderdaad
Wat zouden jullie het liefst hebben?
a) 1000 bereik en 1-100 in 6 seconden
b) 500 bereik en 1-100 in 3 seconden
Al vermoed ik dat we niet zo eenvoudig mogen rekenen...
Inderdaad

500 bereik is natuurlijk al een bereik dat meer dan genoeg is voor 99% van de automobilisten, dus de meeste (tenzij dat ze wat slechter geinformeerd zijn) gaan direct voor de 2e optie gaan.Inderdaad
De eigenlijke keuze zal eerder zijn 1000km en 0-100 in 6s <> 950km en 0-100 in 3s.
Zie Tesla:
Model S Long Range: 0-100 3.2, 652km
Model S Plaid: 0-100 2.1, 628km
En 2.1 vs 3.2 is een gigantisch verschil... Dit is 680 vs 1020 PK.
Er gaan meer factoren spelen.Inderdaad
De Mercedes Citaro gebruikt een Solid State Accu.

Nochtans zit er in alle accu's die jij tot nu toe vast hebt gehad een vloeibaar elektrolyt.Ik ken geen batterijen waarin er iets beweegt
Het is een vrij statische boel binnenin![]()
Gij hebt nog nooit een batterij gezien vanbinnen zeker?Ik ken geen batterijen waarin er iets beweegt
Het is een vrij statische boel binnenin![]()
Tijdje geleden met mustang Mach e gt gaan rijden, die was al snel.Net met de Model 3 performance kunnen bollen, holy crapMijn hoofd duizelt er nog van
![]()
Jij weet niet welke accu’s ik al in mijn handen heb gehad hoor!!Nochtans zit er in alle accu's die jij tot nu toe vast hebt gehad een vloeibaar elektrolyt.
In een solidstate accu is dat een vast elektrolyt.
ik was maar aan het dollen. Toch is die "vloeibaarheid" hun achilleshiel. Op termijn kristalliseert dat elektrolyt waardoor de accu degenereert en geen energie meer kan opslaan.Jij weet niet welke accu’s ik al in mijn handen heb gehad hoor!!
Nee ik ken het principe wel hoorik was maar aan het dollen.
Maar ik heb de term “solid-state” altijd raar gevonden, zeker omdat er gewoon elektrolieten zijn die amper nog iets van vloeibaarheid hebben.
Niets want iedereen is zijn mails aan het lezen, een sms aan het sturen, gps aan het checken, krant lezen …. alles behalve naar dat licht aan het kijken.Over een paar jaar moet het toch hevig gaan aan de stoplichten.
Al die nieuwe elektrische wagens met +200 of +400pk onder de motorkap.