Elektrische wagens

De nieuwe i3 is ook in aantocht..

Ik hoop dat de oude i3 ook nog vernieuwd wordt en blijft bestaan. Ik vind dat een geniale wagen (en de mensen die ik ken die er een hebben ook)

Laatst bewerkt:
De oude i3 was een hele goeie wagen, alleen was/is hij te duur he. Nu kan je die 2e hands voor een heel redelijke prijs kopen, en is dat eigenlijk een perfecte stadswagen.
Altijd een geinig karretje gevonden.. maar ja, ik ben dan ook iemand die een iX lekker vindt :lol:

bmw-i3s-ac-schnitzer.jpg

De i3 vond ik 'grappig' rijden maar voelde naar mijn ervaring allesbehalve veilig en stabiel aan. Maar 't was wel plezant! Dus inderdaad perfect als stadswagen, maar niet om >100km autostrade mee te doen zoals ik toen deed.

Kijk da's dus het geretardeerde inteeltkindje van een 2-serie en een oude 1-serie.
Dan toch wel een heel snel inteeltkindje. De i3 is echt heel leuk om mee rijden : belachelijke draaicirkel, vinnig,…
Ik vind het ook één van de mooiste designs op de weg

Dan toch wel een heel snel inteeltkindje. De i3 is echt heel leuk om mee rijden : belachelijke draaicirkel, vinnig,…
Ik vind het ook één van de mooiste designs op de weg
Echt? Da's raar, maar bon, smaken en kleuren.

Heb het inderdaad nog al gehoord dat dat ding prima rijdt.

Ik noem het mongolpower.

Model 3 intussen opgehaald! Nog geen echte controle gedaan maar alles zag er op ‘t eerste zicht goed uit. Draadloos laden is aanwezig, trekhaak niet dus die komt later pas.

Dit weekend wordt het wat verkennen om alles in te stellen en te ontdekken waar alles zit 😁

Model 3 intussen opgehaald! Nog geen echte controle gedaan maar alles zag er op ‘t eerste zicht goed uit. Draadloos laden is aanwezig, trekhaak niet dus die komt later pas.

Dit weekend wordt het wat verkennen om alles in te stellen en te ontdekken waar alles zit 😁

Congrats! Model 3 ligt buiten budget hier…
Moet je elk jaar naar de keuring met een trekhaak?

Terug
Bovenaan