Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, net even gaan kijken op Tweakers en lijkt inderdaad op iets nieuw. Zal dus waarschijnlijk nog een terugroep komen dan...Nee dit is niet de terugroepactie van juni. Nieuw probleem blijkbaar. Zijn allemaal wagens die recent zijn toegekomen in garages.
Die software-update was inderdaad de vorige terugroepactie. Ik heb nog geen info gekregen over de nieuwe. Vraag me wel af wat ze gaan doen met de reeds geleverde wagens. Als er geen nieuwe mogen geleverd worden, zal het toch wel een steviger probleem zijn?Hmm, net even gaan kijken op Tweakers en lijkt inderdaad op iets nieuw. Zal dus waarschijnlijk nog een terugroep komen dan...
Men spreekt daar van 3 maanden, gewoon absurd hoe lang levertijden worden tegenwoordig.
Ik heb nooit begrepen dat Volvo daar die 400PK in heeft gelegd. Dat is een wagen die echt veel te duur/snel voor zijn doelpubliek was.![]()
Elektrische Volvo XC40 wordt 16.500€ goedkoper | eGear.be
De elektrische Volvo XC40 Recharge krijgt een nieuw instapmodel en wordt zo 16.500€ goedkoperwww.egear.be
netjes, 16500 eraf. Zal een pak schelen in het aantal leasebakken.
Toch een beetje hetzelfde verhaal als de T8?Ik heb nooit begrepen dat Volvo daar die 400PK in heeft gelegd. Dat is een wagen die echt veel te duur/snel voor zijn doelpubliek was.
Denk dat die single motor versie wel een succes gaat worden, al blijf ik het echt een lelijk model vinden.
Ja, daar had ik dat gevoel ook al hoor. Bij de XC90 was dat nog ergens te verklaren onder "gewicht" enzo, maar in de V60 is die T8 ook enorme overkill. Die heeft vooral goed verkocht omdat het een mooi model is, en lang de enige iets of wat deftige hybride break was. Nu de 330e in break bestaat zal de verkoop van de V60 T8 ook wel stevig geslonken zijn.Toch een beetje hetzelfde verhaal als de T8?
Waarom moet uw hybride zo een waanzinnig aantal PK’s hebben? Even later kwam de T5 dan, maar deze had nog altijd 250pk.
De T6 was de concurrent van de 330e, niet de T8 he.Ja, daar had ik dat gevoel ook al hoor. Bij de XC90 was dat nog ergens te verklaren onder "gewicht" enzo, maar in de V60 is die T8 ook enorme overkill. Die heeft vooral goed verkocht omdat het een mooi model is, en lang de enige iets of wat deftige hybride break was. Nu de 330e in break bestaat zal de verkoop van de V60 T8 ook wel stevig geslonken zijn.
Maar de T6 is pas een pak later gekomen dan de 330e (berline) he.De T6 was de concurrent van de 330e, niet de T8 he.
Infrastructuur is hier nog onvoldoende en de pers speelt ook een vuile rol met steeds weer randdebielen aan het woord te laten die een probleem hebben gehad met laden. Voor mensen met het IQ van een goudvis is elektrisch rijden te moeilijk blijkbaarHier al de laad and range anxiety, ondertussen in Finnmark, waar het 9 maanden winter is en de afstanden *groot* zijn, 51% elektrische wagens verkocht in augustus. over heel Noorwegen 73%.
Om een stom voorbeeld te geven: gisteren las ik dat het opladen van uw gsm invloed heeft op uw range.Infrastructuur is hier nog onvoldoende en de pers speelt ook een vuile rol met steeds weer randdebielen aan het woord te laten die een probleem hebben gehad met laden. Voor mensen met het IQ van een goudvis is elektrisch rijden te moeilijk blijkbaar
Omdat het kan?!?!?Toch een beetje hetzelfde verhaal als de T8?
Waarom moet uw hybride zo een waanzinnig aantal PK’s hebben? Even later kwam de T5 dan, maar deze had nog altijd 250pk.
Ik heb nooit begrepen dat Volvo daar die 400PK in heeft gelegd. Dat is een wagen die echt veel te duur/snel voor zijn doelpubliek was.
Denk dat die single motor versie wel een succes gaat worden, al blijf ik het echt een lelijk model vinden.
Mijn dealer gebeld, beweert van niks te weten.Nee dit is niet de terugroepactie van juni. Nieuw probleem blijkbaar. Zijn allemaal wagens die recent zijn toegekomen in garages.

Grote vraag is en blijft natuurlijk hoe dik die XC40 komt. Iets vermoed mij dat als je die Q4 hetzelfde aangekleed wilt je toch ook de 50k zult benaderen.Ah trouwens, het artikel vermeldt weinig gegevens maar op volvocars.com staat er meer info. 231PK, 0-100 in 7.4, top van 160.
Tja, sinds de Q4/Enyaq/ID.4 drieling, waarbij de Audi start op 42K, wordt een XC40 aan 62K natuurlijk zeer lastig te verkopen, tenzij je echt die 400PK wil.
Edit: het prijsverschil tussen beide motorisaties is trouwens geen 16K, maar 10.5K. De verdere verlaging van de instapprijs zal dan wel komen door het aanbieden van een nieuw instap uitrustingsniveau.
Heb de offertes hier liggen - XC40 zat ik op 52k in hoogste uitrustingsniveau, Q4 (40) 61k in zeer gelijkaardige uitvoering. Scheelt toch nog wel. Beiden inclusief kortingen.Grote vraag is en blijft natuurlijk hoe dik die XC40 komt. Iets vermoed mij dat als je die Q4 hetzelfde aangekleed wilt je toch ook de 50k zult benaderen.
Een verlaging van 10k maakt de nieuwe dan ineens wel concurrentieel.