Elektrische wagens

Ik kijk er echt naar uit om mijn wagen gewoon vanop mijn smartphone stil te starten eens ik uit bed kom en wanneer hij nog insteekt. Om dan in te stappen in een auto perfect op temperatuur zonder te krabben en zonder die op straat te moeten laten draaien waardoor de hele buurt mee wakker wordt.
Ja ik hoop ook op een koude winter :p

I will curse you!
als ik u zie krabben. :evil:
tenor.gif

Ik moet zeggen dat het in de winter voorverwarmen van de wagen wel niet zaligmakend is.
OK, je kan dus in een aangenaam warme wagen stappen, en je moet je vensters niet vrij krabben.
Maar de achteruitrijcamera en de camera's voor autopilot zijn soms wel bevroren, waardoor je je adaptive cruise control of je achteruitcamera niet kan gebruiken.
🤡

Ik moet zeggen dat het in de winter voorverwarmen van de wagen wel niet zaligmakend is.
OK, je kan dus in een aangenaam warme wagen stappen, en je moet je vensters niet vrij krabben.
Maar de achteruitrijcamera en de camera's voor autopilot zijn soms wel bevroren, waardoor je je adaptive cruise control of je achteruitcamera niet kan gebruiken.
🤡
first world problems...

Rij wel "maar" hybride, maar die voorverwarming (of koeling in de zomer) is echt wel zalig.

Al eens vergeten op te zetten, was er heel de voormiddag bitsig door, bijna als opstaan en vaststellen dat ge zonder koffie zit 🤣🤣

Rij wel "maar" hybride, maar die voorverwarming (of koeling in de zomer) is echt wel zalig.

Al eens vergeten op te zetten, was er heel de voormiddag bitsig door, bijna als opstaan en vaststellen dat ge zonder koffie zit 🤣🤣

Voorvwarmen of voorkoelen is voor de pleps die geen gekoelde/verwarmde garage hebben. Zo een typische optie om mee uit te pakken in cafe germinal 😛

Slik :laugh:

Toch genoeg voor "een skodake"
TCO op 5 jaar is wel een pak lager dan mijn huidige fransoos die meer dan 15000 minder cataloog was.

uLBzZkM.jpg

En dat maakt het goed om welke reden? :rofl:63k voor een superb, ik denk dat ik een beetje onpasselijk wordt.
Het toont gewoon aan de Skoda in dezelfde klasse zit als VW ondertussen.
Dat gaat trouwens over de 2l diesel met 200pk. Ook niet 1 of andere obscure monster-motorisatie.
Dus het hele EV-stuk is niet de (enige) oorzaak van die hoge prijs.

Terug
Bovenaan