Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt natuurlijk wel veel makkelijk een elektrische Porsche in uw zaak stoppen dan een brandstof variant.
Maar sowieso vind ik een SUV Porsche maar niks. Of dat nu elektrisch of brandstof is.
Zo'n 1st gen Macan 3.6 V6 biturbo met performance pack (pre-OPF en met PSE) is anders wel fun.Maar sowieso vind ik een SUV Porsche maar niks. Of dat nu elektrisch of brandstof is.
Is tegenwoordig ook absurd om deze om de zaak te zetten gezien de hoge VAA. In het pre-Di Rupo tijdperk ging dat nog allemaal.Ik denk dat je de Bjorn nog wel kent van RC. Die stak zijn 'sportwagens' (De audi R8 V10, de audi RS4 en zijn Mercedes AMG GTS) nooit in de zaak. Prive of zaak was volgens hem weinig verschil en hield die dus liever prive.
En die doorgerekende kilometers zijn dan fiscaal 0% aftrekbaarMaar nu idd. beter privé zetten en beroepskilometers laten uitbetalen aan 0,43€/km of hoeveel is het tegenwoordig

Maar niettemin nog altijd interessanter dan een torenhoog VAA te betalen op een supercar.En die doorgerekende kilometers zijn dan fiscaal 0% aftrekbaar![]()
Bedoel dat zo'n Macan of Taycan EV gewoon 100% aftrekbaar is en kwa lease/TCO goed meevalt als de zaak wat goed draait.Ik denk dat je de Bjorn nog wel kent van RC. Die stak zijn 'sportwagens' (De audi R8 V10, de audi RS4 en zijn Mercedes AMG GTS) nooit in de zaak. Prive of zaak was volgens hem weinig verschil en hield die dus liever prive.
Ja, aan de lichten. Tot je een bocht tegen komt en dan komen alle nadelen van die boot naar boven. Een 911 pre-OPF is veel meer fun dan een Macan pre-OPF en 600kg lichter.Zo'n 1st gen Macan 3.6 V6 biturbo met performance pack (pre-OPF en met PSE) is anders wel fun.
Maar 99% van de ice Macans die je ziet rijden zijn ofwel 2 liter benzines met een Golf motor ofwel diesels dus daar geef ik je wel gelijk in

Zeker dat je het verhaal niet aan het opblazen bent? De Cayenne wordt al serieus geprezen voor zijn sportieve rijgedrag en de Macan doet het op dat vlak nog een stuk beter.Bedoel dat zo'n Macan of Taycan EV gewoon 100% aftrekbaar is en kwa lease/TCO goed meevalt als de zaak wat goed draait.
Een brandstof 4.0l Porsche kost u al 10k aan BIV geloof en zit zeeeeer hoog in VAA. Dan moet je meer doen dan een goed draaiende zaak hebben.
Ja, aan de lichten. Tot je een bocht tegen komt en dan komen alle nadelen van die boot naar boven. Een 911 pre-OPF is veel meer fun dan een Macan pre-OPF en 600kg lichter.
Een tijdje geleden was er mijn een Macan GTS aan het uitdagen. Ik heb het genegeerd tot hij aan oprit van de autostrade echt traag begon te rijden en op mij aan het wachten toen er geen verkeer in de buurt was.
Hij is daar vol kot op de oprit gevlogen met zijn boot 20° gekanteld. Ik moest weinig moeite om aan zijn kontje te blijven snuffelen en hij zat toch echt wel op het randje van zijn beschikbare grip. Na de bocht is hij dan volgas tot 160kmh geknald over de invoegstrook/rechtervak en dat klonk mooi. Maar dat was het dan ook. En toen ik er even ging naast rijden, zat er een vieze pruim naast hem zeer kwaad naar mij te kijken![]()
Een GTS is gewoon de 3.0 S (dewelke trouwens een Audi-motor is doch dit terzijde) met softwarematig 20pk meer die iets lager ligt en standaard PSE heeft.Ja, aan de lichten. Tot je een bocht tegen komt en dan komen alle nadelen van die boot naar boven. Een 911 pre-OPF is veel meer fun dan een Macan pre-OPF en 600kg lichter.
Een tijdje geleden was er mijn een Macan GTS aan het uitdagen. Ik heb het genegeerd tot hij aan oprit van de autostrade echt traag begon te rijden en op mij aan het wachten toen er geen verkeer in de buurt was.
Hij is daar vol kot op de oprit gevlogen met zijn boot 20° gekanteld. Ik moest weinig moeite om aan zijn kontje te blijven snuffelen en hij zat toch echt wel op het randje van zijn beschikbare grip. Na de bocht is hij dan volgas tot 160kmh geknald over de invoegstrook/rechtervak en dat klonk mooi. Maar dat was het dan ook. En toen ik er even ging naast rijden, zat er een vieze pruim naast hem zeer kwaad naar mij te kijken![]()
Waarom zou ik overdrijven? Het blijft een SUV he. Da spel hing serieus door zijn poten en kwa bochtensnelheid was dat niet speciaal.Zeker dat je het verhaal niet aan het opblazen bent? De Cayenne wordt al serieus geprezen voor zijn sportieve rijgedrag en de Macan doet het op dat vlak nog een stuk beter.
Ondanks dat het een SUV is, heeft Porsche toch zeer goed werk geleverd om daar een sportieve auto van te maken.
Een Turbo PP doet blijkbaar ook maar 4.4s naar 100kmh. Net zoals de huidige GTS. Of zitten we naar andere modellen te kijken?Een GTS is gewoon de 3.0 S (dewelke trouwens een Audi-motor is doch dit terzijde) met softwarematig 20pk meer die iets lager ligt en standaard PSE heeft.
Een Turbo PP (3.6 is een Porsche motor) heeft nog eens 80pk meer en meer en breder koppel
En ja uiteraard zal een 911 leuker zijn maar kijk ook eens naar het prijsverschil en praktische inzetbaarheid... Niet iedereen heeft 3 auto's he.
Meeste performance EV's zijn ook >2 ton dus lichtvoetigheid is daar ook ver te zoeken (als je er dan toch de 911 bij haalt ter vergelijking...)
Geen idee met dewelke je aan het racen was maar de 1st gen Macan GTS was een 3l 360pk en de 2nd gen was aanvankelijk een gedowntunede versie van de 2.9 uit de RS4 en RS5 met 380pk die ze later ook in een full power versie hebben aangeboden (440pk).Een Turbo PP doet blijkbaar ook maar 4.4s naar 100kmh. Net zoals de huidige GTS. Of zitten we naar andere modellen te kijken?
Voor de prijs van een Macan GTS, kunt ge volgens mij al een instap 911 kopen die meer plezier geeft. Of een 718.
Nee...Ik rijd al sinds juni 2024 rond met een VW ID.4. Als ik snelladers probeer is het maximum dat ik ooit gehaald heb 70kW. Eerder zit dit bij snelladers tussen 40-60kW. Zelfs als ik al uren rijd op de snelweg. Is dit normaal?
Met rijden raak je niet aan de optimale temperaturen. Zelfs in de zomer mag je nog 2u op de snelweg rijden, nog gaat de auto in veel gevallen moeten voorconditioneren voor hoge laadsnelheden.Ik rijd al sinds juni 2024 rond met een VW ID.4. Als ik snelladers probeer is het maximum dat ik ooit gehaald heb 70kW. Eerder zit dit bij snelladers tussen 40-60kW. Zelfs als ik al uren rijd op de snelweg. Is dit normaal?
Dat zou komen omdat de Tesla lader niet echt communiceert met uwen auto en gewoon naar max gaat en dat zou blijkbaar niet echt goed zijn voor de batterij (heb ik ergens gelezen dus weet niet of dit waar is .Nee...
Ik heb dezelfde auto en die gaat los boven de 100 aan Tesla laders.
Ik laad wel enkel op vakantie. In de zomer.
)