Elektrische wagens

De eerste tests van de Ioniq 5 komen online.

Auto ziet er van buiten echt wel geweldig uit.
Rijdt blijkbaar ook heel goed, en de eerste tests bewijzen dat je dus effectief van 10-80% laadt in 18 minuten. Ruimte binnenin is ook uitzonderlijk. Ik ben benieuwd hoe goed dit gaat verkopen...

Rijdt blijkbaar ook heel goed, en de eerste tests bewijzen dat je dus effectief van 10-80% laadt in 18 minuten. Ruimte binnenin is ook uitzonderlijk. Ik ben benieuwd hoe goed dit gaat verkopen...
Het lijkt een zeer goede wagen te zijn. En toch zal de verkoop niet enorm zijn wegens de merknaam waarschijnlijk.

Jammer eigenlijk, want hij ziet er beter uit dan 90% van alle SUV's. En qua techniek loopt hij voor op alle huidige concurrenten.

Auto is binnen voor onderhoud en heb een Zoe meegekregen. Wel nog oud model (110pk denk ik)
Héél vlot stadswagentje, aangenaam verrast. De nieuwe is nog ietskes straffer, en dashboard ook moderner. Ik zou er mee kunnen leven als tweede autoke.

Deze houd ik strak in de gaten. Dit is momenteel mijn #1 keuze voor een nieuwe wagen volgend jaar (uiteraard kan nog veel veranderen in 1 jaar :)).

Op het zicht leek dat een alternatief te zijn voor een peugeot e-208. En dan lijkt de prijs mij toch nog wel wat aan de hoge kant (45k+).

Op het zicht leek dat een alternatief te zijn voor een peugeot e-208. En dan lijkt de prijs mij toch nog wel wat aan de hoge kant (45k+).
Alternatief voor een 208? Dat is het nieuwe parade paardje van Hyundai en groter als een 208.

Alternatief voor een 208? Dat is het nieuwe parade paardje van Hyundai en groter als een 208.
Daarom dat ik stelde, op het zicht hé.

Qua uiterlijk leek mij dit eerder de categorie van de audi A3, de golf of... dus de gekende iets grotere stadswagen.

Het is natuurlijk recenter, betere range, etc. Maar het leek mij eerder binnen die categorie van voertuigen te vallen. Maar bon, voor mij is een wagen iets dat u brengt van punt A naar punt B. Rest is meh.

Dat is nu wel een heel rare vergelijking inderdaad
Daarom dat ik stelde, op het zicht hé.

Qua uiterlijk leek mij dit eerder de categorie van de audi A3, de golf of... dus de gekende iets grotere stadswagen.

Het is natuurlijk recenter, betere range, etc. Maar het leek mij eerder binnen die categorie van voertuigen te vallen. Maar bon, voor mij is een wagen iets dat u brengt van punt A naar punt B. Rest is meh.
40 cm langer dan een golf
10 cm breder dan een golf
15 CM hoger dan een golf

Pak dat we hier wel over een ander segment praten...

Terug
Bovenaan