Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net gechecked, geen enkele nog maar even remote in de buurtBij Ionity kunt ge ook zonder een app of kaart betalen, maar ik weet niet of ge er eentje passeert.

Ik moet ook wel zeggen dat ik zo op basis van die foto's het gevoel krijg dat het een auto is in A3 segment.Alternatief voor een 208? Dat is het nieuwe parade paardje van Hyundai en groter als een 208.
Ja, dat is dus zo. Doordat ze een wielbasis van 3m hebben staan de wielen helemaal aan de uiteinden. Dat is iets wat je typisch bij een hatchback hebt. Maar die wielbasis is dus gelijk aan die van een A8.Ik moet ook wel zeggen dat ik zo op basis van die foto's het gevoel krijg dat het een auto is in A3 segment.
De afmetingen mogen dan richting de A6 gaan, de verhoudingen lijken mij zo echt A3 formaat.
Maar misschien dat je in het echt wel keihard ziet dat die veel groter is.
Zelfs dan nog. Ooit al een 208 gezien? Dat is een kleine stadsauto.Ik moet ook wel zeggen dat ik zo op basis van die foto's het gevoel krijg dat het een auto is in A3 segment.
De afmetingen mogen dan richting de A6 gaan, de verhoudingen lijken mij zo echt A3 formaat.
Iets dat zo groot is als een A6 merk je wel dat hij groter is op het zicht hoorIk moet ook wel zeggen dat ik zo op basis van die foto's het gevoel krijg dat het een auto is in A3 segment.

Ideale vergelijking! Ik had niet door dat het die wielbasis is die het zo bedrieglijk maakt.Ja, dat is dus zo. Doordat ze een wielbasis van 3m hebben staan de wielen helemaal aan de uiteinden. Dat is iets wat je typisch bij een hatchback hebt. Maar die wielbasis is dus gelijk aan die van een A8.
Foto om het duidelijk te maken:
A3
![]()
Ioniq 5:
![]()

Een wagen met een wielbasis van 3000mm met de koetswerk van een SUV (vermomd als Lancia delta) is geen alternatief voor de e-208.Op het zicht leek dat een alternatief te zijn voor een peugeot e-208. En dan lijkt de prijs mij toch nog wel wat aan de hoge kant (45k+).
Tests, prijzen en nieuws over auto's - Vroom
Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.www.vroom.be

Is ook logisch he, als het niet uw EV is, en ze vergeten uw kabel...Gij hebt na één dag EV rijden al meer miserie gehad met laden dan ik na bijna 2 jaar.![]()

Gij hebt na één dag EV rijden al meer miserie gehad met laden dan ik na bijna 2 jaar.![]()

Ja ik snapte niet goed waarom je bezig zat over slipstreamen, 130 km op 195km range is toch geen probleem ?alright, tussenstop 1 bereikt. 39km ver, boordcomputer is 36km gezakt. Vrij accuraat dus.
Ik geraak dus thuis zonder laden.
Ja ik snapte niet goed waarom je bezig zat over slipstreamen, 130 km op 195km range is toch geen probleem ?
Ik begrijp ook niet dat mensen dit een knappe wagen vinden. Wat een afgrijselijk ding.dat interieur
Weer een EV die eruit ziet als een drol op wielen...