Elektrische wagens

Zijn er hier die al ervaring hebben met de Lotus Eletre? Er is 1 iemand in de gemeente die het heeft en heeft wel wat (ja ja, is geen "echte" Lotus...). Alleen zie ik meer en meer Eletre R's op tweedehands verschijnen aan een pak lagere prijs dan nieuw. Deze bv: https://www.autoscout24.be/nl/aanbo...ganic&applied_boost_level=t10&boost_level=t10

Doet me vermoeden dat er toch iets niet klopt?
Specifiek voor die is het rare foto nr 5 met het scherm van bmw.

Een functie die ik mis (of ik heb ze nog niet gevonden) in de Q6: enkel snelladers gebruiken van een bepaalde leverancier (IONITY in dit geval).

Een functie die ik mis (of ik heb ze nog niet gevonden) in de Q6: enkel snelladers gebruiken van een bepaalde leverancier (IONITY in dit geval).
ABRP, veel beter... Voor Tesla in feite quasi niet nodig binnen de EU.

Op dit moment een laatste keer goedkoop aan het laden in BY aan € 0,16 / kWh. Was het ook maar zo goedkoop in de EU. € 0,41 aan de Kaunas SuC, andere snelladers vanaf 0,80 🤬

Helaas richting Litouwse grens geen 100+kW laders, in Litouwen zelf dan wel weer.

Die statistieken en insights zien er wel leuk uit.
Je kan de auto nu ook starten via de app. Dat ging vroeger niet denk ik? Wel nog altijd geen widget beschikbaar via iPhone. Dat zou toch wel handig zijn om via het snelmenu bv. de airco op te zetten.

Man, de Xiaomi YU7 is wel een vreselijk knappe wagen, buiten en binnen!
Lijkt heel doordacht ook.
300.000 van verkocht op 1 uur.

Als ze een break versie van SU7 willen maken, dan ben ik helemaal mee.

Man, de Xiaomi YU7 is wel een vreselijk knappe wagen, buiten en binnen!
Zag in Wit-Rusland een pak knappe SU7 rijden, door de sancties zijn ze daar net als in Rusland bijna volledig geswapt naar de Chinese markt.

Toen ik hoorde van de YU7 zou dit wel de vervanger van m'n Model 3 kunnen zijn, maar m'n ID Buzz ga ik op een moment ook niet meer nodig hebben...

Weet er iemand hoe je een ix3 op voorhand kan afkoelen? Via de app zie ik die optie nergens 😦

IMG_7183.jpeg

Dan pakt hij de setting van uw airco. Als die op 21 stond gaat hij blazen tot 21.

Terug
Bovenaan