Renegadexxripxx
Well-known member
ix, heb het zo niet voor de sedans. Vind de koffer van sedans irritant.Als ge zou moeten kiezen uit nen IX of nen I5. Welke zouden jullie dan nemen?
Als dat u niet uitmaakt, rijden met beiden zou ik zeggen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ix, heb het zo niet voor de sedans. Vind de koffer van sedans irritant.Als ge zou moeten kiezen uit nen IX of nen I5. Welke zouden jullie dan nemen?
IX, eenmaal je gewend bent om met je ogen dicht in en uit te stappen merk je niet veel meer van het prachtige exterieur design.Als ge zou moeten kiezen uit nen IX of nen I5. Welke zouden jullie dan nemen?
die 10-80% is toch ook gewoon een belachelijke metric.Die 144kw is de piek. Niet het gemiddelde.
Sowieso is 38 minuten gewoon lang.
Op die manier is elke metric niet zo heel belangrijk he.die 10-80% is toch ook gewoon een belachelijke metric.
Die bevoordeelt de kleine batterijen, terwijl dat in de praktijk een nadeel is door de afnemende laadsnelheid bij hogere SoC.
de i5 touring, dus niet de sedan. Ja ik denk dat ik gewoon met beide eens proefrit zal moeten makenix, heb het zo niet voor de sedans. Vind de koffer van sedans irritant.
Als dat u niet uitmaakt, rijden met beiden zou ik zeggen.
Boah, ik vind die facelift wel goed gelukt..IX, eenmaal je gewend bent om met je ogen dicht in en uit te stappen merk je niet veel meer van het prachtige exterieur design.
Ik vind dat wel een relevante metric want dan weet je de gemiddelde C waarde tussen 10 en 80%. En ook hoe ver je dan kunt rijden met die 70% capaciteit.die 10-80% is toch ook gewoon een belachelijke metric.
Die bevoordeelt de kleine batterijen, terwijl dat in de praktijk een nadeel is door de afnemende laadsnelheid bij hogere SoC.
i5 touring dan. Die iX is een gedrocht...de i5 touring, dus niet de sedan. Ja ik denk dat ik gewoon met beide eens proefrit zal moeten maken
Boah, ik vind die facelift wel goed gelukt..
De iX is idd een zwaar gedrocht. Maar het is nu ook niet dat de i5 moeders mooiste is.i5 touring dan. Die iX is een gedrocht...
Tenzij je die natuurlijk wel mooi vindt en graag een SUV hebt.
Ik vind die 10-80% een rare metric, zijn nieuwere ( laatste 5 jaar) EV zo slecht met hun batterij? Wij laden onze first gen ioniq al 7 jaar tot 100%, geen merkbare impact op de range
Mijn batterij van +/- 75kwh is opgeladen op 18 minuten (in optimale omstandigheden).die 10-80% is toch ook gewoon een belachelijke metric.
The battery of the MG Cyberster Trophy has a total capacity of 77 kWh. The usable capacity is 74.4 kWh.
Boah, ik vind die facelift wel goed gelukt..
Km/u bijladen zou een interessantere metric zijn in dit geval.Eenvoudig rekenvoorbeeld
Auto 1:
- Batterij van 50kwh
- verbruik 20kwh/100km
- Range van 100% naar 0% = 250km
- 10% naar 80% = 20 min (snel!)
- in km is dat 25km - 200km = 175km op 20 min
Auto 2:
- Batterij van 100kwh
- verbruik 20kwh/100km (idem)
- Range van 100% naar 0% = 500km
- 10% naar 80% = 30 min (traag!)
- in km is dat 50km - 400km =350km op 30 min, 233km op 20 min (eigenlijk meer, want de eerste 20 min gaat hij in verhouding sneller laden want dan zit hij nog aan een lagere SoC)
Dus, een lousy metric.
Auto A laadt anderhalve keer sneller op van 10-80% maar laadt op dezelfde 20 minuten slechts 175km terwijl Auto B er (+)233 bijlaadt.
Exact.Km/u bijladen zou een interessantere metric zijn in dit geval.
Zet er de WLPT naast en dan is toch wel een heel nuttige metric?Eenvoudig rekenvoorbeeld
Auto 1:
- Batterij van 50kwh
- verbruik 20kwh/100km
Auto 2:
- Batterij van 100kwh
- in km is dat 50km - 400km =350km op 30 min, 233km op 20 min (eigenlijk meer, want de eerste 20 min gaat hij in verhouding sneller laden want dan zit hij nog aan een lagere SoC)
Dus, een lousy metric.
Auto A laadt anderhalve keer sneller op van 10-80% maar laadt op dezelfde 20 minuten slechts 175km terwijl Auto B er (+)233 bijlaadt.
Das toch een goeie metric want ge hebt alles kunnen berekenen.Eenvoudig rekenvoorbeeld
Auto 1:
- Batterij van 50kwh
- verbruik 20kwh/100km
Auto 2:
- Batterij van 100kwh
Dus, een lousy metric.
Dat is wel enkel nuttig als je ook effectief van 10% naar 80% wilt.Das toch een goeie metric want ge hebt alles kunnen berekenen.
Wat zijt ge met 600km/h laden? Is dat bij 10% SOC? Is dat bij 50% SOC? Is dat van 10-80%?
Nu weet ge hoelang 10-80% duurt en aan de hand van verbruik en capaciteit kun je de rest uitrekenen.
Zet er de WLPT naast en dan is toch wel een heel nuttige metric?
Je weet perfect hoe lang je aan een snellader staat te schimmelen wanneer je een lange tocht maakt.
Das toch een goeie metric want ge hebt alles kunnen berekenen.
Wat zijt ge met 600km/h laden? Is dat bij 10% SOC? Is dat bij 50% SOC? Is dat van 10-80%?
Nu weet ge hoelang 10-80% duurt en aan de hand van verbruik en capaciteit kun je de rest uitrekenen.