Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan in Duitsland waar ze nog gretig met kolen stoken voor ellentriekEn wetende dat door mijn stevig tempo ik aangekomen ben met 26,7kwh gemiddeld per honderd
Ik heb evenveel verstookt als een 15 liter benzine per honderd zuiper.
En dan in Duitsland waar ze nog gretig met kolen stoken voor ellentriek
Waarom neem je niet een mand abonnement bij ionity? Dan betaal je 39 cent per kWh…Ga voor de terugreis op ABRP rijden en enkel IONITY gebruiken. Daar zou ik in theorie aan 60 cent moeten kunnen tanken via mijn KIA kaart.
Zo’n formule lijkt me ook het goedkoopst.Waarom neem je niet een mand abonnement bij ionity? Dan betaal je 39 cent per kWh…
Gisteren met mijn model 3 naar de zee geweest. 10.7kWh/100km gemiddeld verbruik oftewel 2.5x minder als uEn wetende dat door mijn stevig tempo ik aangekomen ben met 26,7kwh gemiddeld per honderd
Ik heb evenveel verstookt als een 15 liter benzine per honderd zuiper.

Mijn gedachtVoor de goedkoop moet je geen EV rijden zenne, zeker niet als je publiek moet laden.
De laadsessies van gisteren es bekeken. Tussen de 87 en 97 cent per kwh. Zelfs bij de Lidl waarvoor ik van de snelweg ben gereden.
Moest ik nu ook snel kunnen laden bij Tesla hé. Toch een dik voordeel voor de Muskmannen.
Ga voor de terugreis op ABRP rijden en enkel IONITY gebruiken. Daar zou ik in theorie aan 60 cent moeten kunnen tanken via mijn KIA kaart.

![]()
Auto - Elektrische wagens
Kunt ge niet met een granny charger thuisladen tot die tijd? Dat lijkt me makkelijker dan de hele moeten rondtoeren langs laadpalen. Ik heb gene bij de auto bijgekregen. Kzal die van @zwarten es moeten lenenwww.beyondgaming.be
![]()
Waarom neem je niet een mand abonnement bij ionity? Dan betaal je 39 cent per kWh…
Ik heb passport Motion genomen voor 4 euro en laad aan 39 cent…Ik heb zo een passport via Kia. Maar 39 cent?? Ik krijg 10% discount op de officiele prijs.
Ik heb passport Motion genomen voor 4 euro en laad aan 39 cent…
idd. Dit zijn bedrijven die in het gat van de markt gesprongen zijn en er toch wel heel goed aan verdienen.Man man wat een wirwar aan prijzen en abonnementen.
Tijd om dit allemaal wat beter te regelen. Zou het ook zo gek zijn aan de tankpomp als de overheid benzineprijzen niet reguleerde?
Dit is toch echt nefast voor de adoptie van ev? Veel mensen hebben al range anxiety en laadstress, komt er nog bij dat je 43 kaarten en 12 abonnementen nodig hebt..
Leuk om te weten. Maar Freshmile is ook wel een franse aanbieder : https://laadpastop10.nl/chargecard/70/FreshMileTer info: freshmile en Duitsland zijn geen vrienden.