Op laadnetwerk tesla wint
Wint waar? Ze kunnen dezelfde providers gebruiken want dezelfde stekker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BYD, al is het maar om niet met de eenheidsworst that is Tesla rond te rijden.Vrouw wil kiezen tussen model 3 (basismodel)
vs byd seal design
Wat heeft jullie voorkeur?
(Model 3 long range net niet binnen budget)
De laadcurves van de BYD auto's zijn nochtans niet zo indrukwekkend vind ik...op batterij byd wint
Om de vele klachten over de lagere afwerkingsgraad tegemoet te komen gaat bmw al vervroegd faceliften. Althans iemand zou dat gehoord hebben bij de dealer.Facelift van de i5? Die wagen is nog maar 3 maanden te bestellen, dat zou snel zijn.
Dat laadnetwerk en integratie in de navigatie is maar een voordeel op hele lange ritten waarbij je meermaals per dag gaat laden. Voor de rest is dat zwaar overrated als voordeel (ik ben zelf een tevreden tesla rijder).op batterij byd wint
Waar wint byd nog?
| Polestar 3 launch edition Pilot/plus |
| Volvo EX90 single motor |
| BMW I4 M50 brooklyn grey |
| Audi A6 etron avant |
| Audi Q8 etron |
| Porche Taycan Sport Turismo (2deH) |
| VW ID7 tourer (vind ik maar matig en zou die zeer wss niet kopen) |
| BMW I5 touring |
Niet iedereen kan maar 1 ding graag zien, sommige mensen hebben een bredere smaak. Ik ken nog mensen met zo’n smaak, waaronder ikzelf. Er is zo veel keus, jammer om je dan zo te beperken tot maar 1 ding.
Polestar 3 launch edition Pilot/plus Volvo EX90 single motor BMW I4 M50 brooklyn grey Audi A6 etron avant Audi Q8 etron Porche Taycan Sport Turismo (2deH) VW ID7 tourer (vind ik maar matig en zou die zeer wss niet kopen) BMW I5 touring
Ik ken niemand die zo’n brede smaak heeft. Ofwel ben je voor een klassieke VW, Volvo of Polestar, ofwel voor een sportieve Audi of BMW. Ofwel ben je Porsche liefhebber.
Merci voor de info, hoewel ik er geen echte bron voor vind.Om de vele klachten over de lagere afwerkingsgraad tegemoet te komen gaat bmw al vervroegd faceliften. Althans iemand zou dat gehoord hebben bij de dealer.
Tuurlijk wel, mijn voorgaande auto's:
Polestar 3 launch edition Pilot/plus Volvo EX90 single motor BMW I4 M50 brooklyn grey Audi A6 etron avant Audi Q8 etron Porche Taycan Sport Turismo (2deH) VW ID7 tourer (vind ik maar matig en zou die zeer wss niet kopen) BMW I5 touring
Ik ken niemand die zo’n brede smaak heeft. Ofwel ben je voor een klassieke VW, Volvo of Polestar, ofwel voor een sportieve Audi of BMW. Ofwel ben je Porsche liefhebber.
Dat laadnetwerk en integratie in de navigatie is maar een voordeel op hele lange ritten waarbij je meermaals per dag gaat laden.
Mensen die daarna zeggen dat ze niet zeker zijn…., .Hier zijn toch verschillende mensen die dat tegenspreken. Ik zou het alleszins heel vreemd vinden.. zou dat optioneel geworden zijn misschien?

En je krijgt in je Tesla navigatiesysteem geen info over de bezetting bij alle andere laadpalen, vind ik persoonlijk ook een nadeel…Dat laadnetwerk en integratie in de navigatie is maar een voordeel op hele lange ritten waarbij je meermaals per dag gaat laden. Voor de rest is dat zwaar overrated als voordeel (ik ben zelf een tevreden tesla rijder).
Persoonlijk geen idee welk zo'n abonnement goedkoper is. Snelladen is te sporadisch voor mij.Dat valt goed mee.
Een Ionity passport kost 6 euro per maand en is maandelijks opzegbaar. Goed als je op reis gaat.
In Frankrijk betaal je met dat passport 39 cent per kWh voor 350kW 800V laders.
Snijden een stuk af en hebben wat peage en Autoroute gepland.
Eerste stop op autoroute A16, Aire le bay somme werkte geen van de Ionity laders. Geen enkele pas of direct payment werkte.![]()
Sta je dan. Tesla SuC aldaar waren niet open voor derden

Op Trustpilot gaat het vooral over administratie en betalingen. Betrouwbaarheid van laders bekijk je beter door beoordelingen van de locatie op Google reviews, Chargemap, enz...
Maar ieder zijn voorkeuren. Geeft mij minder kans op bezette laadpalen en toch een goede ervaring
Edit: haha, het kan nog erger: https://nl-be.trustpilot.com/review/totalenergies.be krijgt 1.1. Typische website dat alleen bezocht wordt om problemen te melden.