Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen ideeJe weet toch dat wanneer men dit ooit opmerkt bij de keuring of een controle dat men uw voertuig gewoon kan afkeuren/ uit het verkeer halen wegens niet meer conform de euronorm. Net zoals het permanent uitschakelen van snelheidsbewaking of acc voor problemen kan zorgen bij een autoongeval.
Ik neem aan dat een getypt document / factuur ook voldoet? We moeten toch niet echt onze balpen gebruiken
- U hebt een schriftelijke verkoopovereenkomst van de aankoop van een nieuw of tweedehands zero-emissievoertuig.
?Hoe snel gingen die batterijen dan wel stuk?Geen idee
Maar na 2 batterijwissels had ik er genoeg van..
acc kan ik hier manueel afzetten en blijft af na opnieuw starten.
(Maar die gebruik ik heel veel, dus staat altijd aan)
Ik heb een afgetekende bestelbon doorgestuurd met alle details.Nog even hierover:
![]()
Premie voor aankoop van een zero-emissievoertuig
Tot en met 31 december 2024 kon u een premie tot 5000 euro aanvragen voor de aankoop van een zero-emissievoertuig.www.vlaanderen.be
Ik neem aan dat een getypt document / factuur ook voldoet? We moeten toch niet echt onze balpen gebruiken?
En zou factuur ook volstaan, of moet men zowel overeenkomst als factuur hebben?
Imo is dat ook wel de levensduur van een startaccu hoor.Auto is nu 10 jaar denk ik
Thuisverpleging, dus veel korte afstanden en start/stop om de haverklap
Wij zijn wel getrouwd, misschien dat dat als gelijkgeschakeld wordt aanzien?Omwille van die reden laat ik de bestelbon opnieuw maken bij de garage, zelfde situatie hier.Ik wou ook net de premie voor een elektrische wagen indienen. Nu zie ik dat de persoon op wiens naam de auto wordt ingeschreven moet de premie aanvragen. Plots valt mijn euro: ik heb de auto (en de aankoopfactuur) dus op mijn naam gekocht, en de auto laten inschrijven op naam van mijn vrouw. Ben ik nu gefucked?Wij zijn wel getrouwd, misschien dat dat als gelijkgeschakeld wordt aanzien?
Heb inderdaad ook met Tesla contact opgenomen. De voorschotfactuur is aangepast op haar naam, eindfactuur ook. Bestelbon blijkt wel op mijn naam te blijven staan, maar ik neem aan dat ik met voorschot/eindfactuur de premie ook wel zal ontvangen zeker?Omwille van die reden laat ik de bestelbon opnieuw maken bij de garage, zelfde situatie hier.
Wil gezever / weigering / geloop achteraf vermijden... Liever enkele dagen later en juist, dan sneller en nadien met de zever zitten.
Wachten met aanvragen tot december is dan weer te risicovol lijkt me ;-).
Dit is echt een kerktoren auto

441 km valt dan nog best mee in die omstandighedenTesla Model 3 lost de verwachtingen niet in”: test van 23 elektrische wagens in koud klimaat toont hun échte rijbereik
meh... tesla doet het idd slecht maar die bolt wel nog steeds 441km op een 75 kw batterij. Die HiPhi Z doet het beter maar die heeft wel een 120kw batterij om 522km van de geafficheerde 555km te rijden.
Zo uit die hoek bekeken dacht ik eerst dat ik naar een Suzuki Ignis aan het kijken wasDe Dacia Electric is vernieuwd:
![]()
Officieel: nieuwe Dacia Spring Electric SUV (2024) + prijzen | AutoGids
De Dacia Spring debuteerde als de minst dure elektrische auto op de markt, maar die budgetbenadering vroeg wel een heleboel toegevingen. Dat probeert de Roemeense Renault-dochter nu recht te zetten.www.autogids.be
De batterij blijft even bescheiden met 26,8 kWh. Het interieur is gedigitaliseerd om het een moderne look te geven.

Dit is echt een kerktoren auto
het permanent uitschakelen van ACC zorgt voor problemen bij een auto ongeval?het permanent uitschakelen van snelheidsbewaking of acc voor problemen kan zorgen bij een autoongeval.
Ik vind deze test wel straf, ik hoor en lees overal dat de ID.7 helemaal niet efficiënt is en veel te veel verbruikt. Van de model 3 wordt in de meeste reviews aangegeven dat hij superefficiënt isHet toont aan dat Tesla pretendeert extreem zuinig te zijn terwijl dat nog lijkt mee te vallen.
Ik vraag me wel af wie voor de lelijke e-C3 gaat kiezen, wanneer je voor 't zelfde geld ook een Renault 5 EV gaat kunnen aanschaffen met vergelijkbare range... Enfin of die prijs en range van de 5 bevestigd worden zullen we volgende week bij de voorstelling zien....De vermelde concurrent Citroën e-C3 kost 23.000 euro, een verschil van 7.000 euro met de Spring maar met 44 kWh raak je al verder.
Nieuwe Citroën ë-C3 - Compacte Elektrische Stadsauto | Citroën BE
Ontdek de Citroën ë-C3, een veelzijdige elektrische stadsauto met modern design en innovatieve technologie. Boek een testrit en ervaar elektrisch rijden nu!www.citroen.be
Beiden zijn geen snelheidsmonsters. De Spring topt ook nog aan 125 km/u, dat is niet eens de limiet in Frankrijk.