Bij BMW ook niet in elk geval.@ Mercedes EV rijders
Klopt het dat je de laadstroom in de app niet kan instellen (dat zei een klant; of hij vond het niet)? Bij Tesla kan je dat per 1A instellen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij BMW ook niet in elk geval.@ Mercedes EV rijders
Klopt het dat je de laadstroom in de app niet kan instellen (dat zei een klant; of hij vond het niet)? Bij Tesla kan je dat per 1A instellen.

Bij BMW ook niet in elk geval.
Via de app op je telefoon?Bij welk model niet?
Bij de i4 in ieder geval wel (voor AC laden natuurlijk): laadinstellingen > stroombegrenzing AC-laden
Via de app op je telefoon?
Ik kan dat in de auto (iX3) aanpassen, maar niet via de app.
Ah tiens, ik zie het nu wel staan, maar ik kan het precies niet aanpassen.Ja, via de app op mijn telefoon.

Ik kan dat ook aanpassen wanneer hij niet aan het laden is, maar met al die software versies bij BMW geen garantie dat dat voor andere modellen ook werkt…
Waar het in de screenshot “24A” zegt moet ik dat “schuifje” wel eerst verzetten voor ik die slider eronder te zien krijg.
Altijd de laadkabel ontgrendelen aanzetten.
Kan ik tenminste uw kabel uittrekken als je weer een paal bezet houdt!
Dit is niet beschikbaar in de pre-LCI van de iX3. Ik heb de pre-LCI en dit staat er niet in. Het Zit wel in de auto. Ik weet niet of dit nog gaat veranderen.Ik kan dat ook aanpassen wanneer hij niet aan het laden is, maar met al die software versies bij BMW geen garantie dat dat voor andere modellen ook werkt…![]()
Waar het in de screenshot “24A” zegt moet ik dat “schuifje” wel eerst verzetten voor ik die slider eronder te zien krijg.
Gezien het complete gebrek aan software updates bij de pre-LCI (thanks BMWDit is niet beschikbaar in de pre-LCI van de iX3. Ik heb de pre-LCI en dit staat er niet in. Het Zit wel in de auto. Ik weet niet of dit nog gaat veranderen.
) moet je daar niet op hopen...Dat vermogen doet me idd weinig, maar het "laaddoel" kan je ook niet aanpassen en dat is gewoon irritant.Nuja, missen doe ik het niet. Thuis is dat ingesteld via Smappee en als ik niet thuis ben kan het me niet schelen.
Dit is niet beschikbaar in de pre-LCI van de iX3. Ik heb de pre-LCI en dit staat er niet in. Het Zit wel in de auto. Ik weet niet of dit nog gaat veranderen.
In de laatste versie iX3 kan ik dit ook enkel aanpassen in de auto, niet via de app..Gezien het complete gebrek aan software updates bij de pre-LCI (thanks BMW) moet je daar niet op hopen...
mijn collega's met een LCI kunnen dat nochtans wel. Gewoon het amperage verlagen.In de laatste versie iX3 kan ik dit ook enkel aanpassen in de auto, niet via de app..
Ik kan in de app enkel kiezen tussen “direct laden” of “laden in een bepaalde periode”. Daarnaast toont hij de amperage stroombegrenzing die in de wagen is ingesteld. Schema vertrektijd (klimatisering) kan worden aangepast. Amperage kan niet via de app worden aangepast…mijn collega's met een LCI kunnen dat nochtans wel. Gewoon het amperage verlagen.
Wat heb ik daarop gevloekt afgelopen zomer. Ik wou optimaal mijn zonnepanelen gebruiken.
09:00u
2kw overproductie - hollen naar de auto - 8A
10:00u
Nog 2kw extra overproductie - hollen naar de auto - 15A
12u
Nog 3kw extra overproductie - hollen naar de auto - 24A
22u - KUT, ik ben nog aan het laden
0 productie
Kookplaten vollenbak
10kw Piektarief