Elektrische wagens

dat ontploft nog stevig zeg

In die facebook comments staat dat er een camera in lag die in brand gevlogen is.
Het HLN artikel spreekt daar natuurlijk niet over en laat uitschijnen dat de auto vanzelf in brand vloog... De EV haters gaan zich weer kunnen amuseren vanavond 😅

In die facebook comments staat dat er een camera in lag die in brand gevlogen is.
Het HLN artikel spreekt daar natuurlijk niet over en laat uitschijnen dat de auto vanzelf in brand vloog... De EV haters gaan zich weer kunnen amuseren vanavond 😅
'In de facebook comments stond dat...' is nu ook niet meteen een referentie natuurlijk.

Neemt niet weg dat het blussen van een EV veel lastiger is

Tja, die hangt daar dikwijls aan de laadpaal.
Misschien de grootste tijd met ne SoC van 100%. Lijkt me ook ni gezond voor de batterij.

Platen en mensen verbergen?

Erm, de camera beweegt constant en dat blur-vierkant staat gewoon fixed op dezelfde plek. De nummerplaat van die witte wagen is gewoon halfweg het filmpje goed leesbaar en idem voor gezichten die buiten de blur komen.
Maar ik begrijp dat het jouw filmpje niet is ? (dacht eerst van wel gezien je opmerking over het achtergrond-commentaar van de omstaanders).

Erm, de camera beweegt constant en dat blur-vierkant staat gewoon fixed op dezelfde plek. De nummerplaat van die witte wagen is gewoon halfweg het filmpje goed leesbaar en idem voor gezichten die buiten de blur komen.
Maar ik begrijp dat het jouw filmpje niet is ? (dacht eerst van wel gezien je opmerking over het achtergrond-commentaar van de omstaanders).

Neenee, is mijn filmpje niet. Ik zag het voorbij komen op de fb pagina van de gemeente.

Staat hier een Zoe in de fik in de gemeente... er heeft iemand de brand gefilmd. Die brandende batterijcellen ontploffen precies stevig...

mijn excuus voor de marginale commentaar op de achtergrond, het moest voldoen voor de lokale "ge zetj van ..." groep :laugh:

Wat ik me vooral afvraag:
Zo een batterij, is da geen bom?

Diene commentaar zou passen in ne Willy’s en Marjetten sketch 🤣

Renault maakt weer een knappe crossover. Ok, jammer dat het een fwd is, en "slechts" 220pk maximaal, maar ziet er toch een ruime gezinswagen uit. Gaat een toppertje in de firma leasers worden denk ik.

900

Dat glazen pano dak dat kan gedimd worden ben ik wel zwaar jaloers op

900

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan