Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Taycans.. ik ben die echt kotsbeu gezien hier in de buurt. En qua uiterlijk is dat toch uiteindelijk ook niet wat het moet zijn. Zeker die plastieken achterbumpers en het ontbreken van een uitlaat.. in het begin vond ik dat ferme bakken (dat zijn het ook) - maar ze zijn gewoon te alomtegenwoordig geworden.Elektrische Porsche is 100% zeker beter op de vennootschap.
Die Taycans.. ik ben die echt kotsbeu gezien hier in de buurt. En qua uiterlijk is dat toch uiteindelijk ook niet wat het moet zijn. Zeker die plastieken achterbumpers en het ontbreken van een uitlaat.. in het begin vond ik dat ferme bakken (dat zijn het ook) - maar ze zijn gewoon te alomtegenwoordig geworden.
Ik een Cayenne Turbo GT.Idem. Ik zou de Audi nemen op dit moment.

Dan kunt ge eindelijk uwe nickname laten veranderen in Voltagelover.Civic type r voorschot ontvangen dus no way back
Vandaag nog eens een honda e gaan bekijken

Ketter!Ik een Cayenne Turbo GT.
Nu nog de centen

Van waterstof is de wetenschap er intussen redelijk duidelijk in dat dit voor personenwagens geen betere oplossing is dan EV’s. Dus daar zou ik niet op wachten.Gaan er nog andere opties komen zoals biofuel/ waterstof?
Met dat verschil dat die iX3 accu wel wat verder leeggereden gaat zijn. Maar dat zou een verschil van 20-30% mogen opleveren, geen factor 3Bizar. Dat zou bij de iX3 even snel moeten gaan gezien ze beiden max 11kW doen en de accu ongeveer even groot is.
Kan je verifieren dat je effectief aan 11kW aan het laden bent? Lijkt alsof je gelimiteerd bent tot 1 fase of dat het maximale vermogen niet doorgegeven wordt aan de auto.
Ik zou geen investering doen en gewoon blijven rijden met die Stelvio imho.Hoi,
Een vraagje:
Als autoliefhebber wil ik volgend jaar een andere wagen kopen, huidige is een Alfa Romeo Stelvio benzine van 2018 met 34500km.
Is de wagen van de vrouw om naar haar werk te gaan, ik heb een firmawagen Mercedes C break, deze gebruiken we natuurlijk telkens als we in het weekend verplaatsingen moeten doen.
Wat te doen, een nieuwe benzine wagen kopen of een elektrische wagen maar dan zou ik nu al een laadpaal willen laten installeren en extra zonnepanelen(16 stuks) we hebben er al 12 liggen voor huishoudelijk gebruik..
Kost voor laadpaal is 2000€ + 16 panelen en omvormer 5500€.
Aankoopprijs wagen zal algauw minimum 60000€ of meer zijn.
Allemaal de moeite voor laadpaal en zonnepanelen + elektrische wagen of geen investering doen en gewoon een benzine kopen?
Gaan er nog andere opties komen zoals biofuel/ waterstof?
![]()

of gewoon EVtecloverDan kunt ge eindelijk uwe nickname laten veranderen in Voltagelover.![]()

Die is nog beterof gewoon EVteclover![]()

gaat normaal naar frankrijkNa de lelijke iX slagen ze er nu in om zowaar nog iets lelijker op de markt te brengen!
Na de lelijke iX slagen ze er nu in om zowaar nog iets lelijker op de markt te brengen!
De uitvinder van de fiat multipla staat nu bij BMW op de payroll...