stupid_noob
Administrator
Als ik me niet vergis is de XC40 onlangs pas aangepast (nieuw modeljaar) naar RWD en de nieuwere Polestar 2 heeft nu ook standaard RWDPolestar (& xc40?) zijn FWD maar dat is idd de uitzondering.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik me niet vergis is de XC40 onlangs pas aangepast (nieuw modeljaar) naar RWD en de nieuwere Polestar 2 heeft nu ook standaard RWDPolestar (& xc40?) zijn FWD maar dat is idd de uitzondering.
Idd, blijkbaar de 1 verwijderd bij het typen. Wij kunnen die trouwens al bestellen.Ik vermoed dat je hier iX1 bedoelt? Want de iX3 zijn platform heeft enkel de motor achteraan natuurlijk...
En "dé iX" (die lelijke) gaan ze volgens mij niet in 20 maken![]()

Heb nu bijna een week de BMW iX1 en het is toch wel wennen als eerste elektrische wagen.
Het accelereren en recupereren zijn wat aanpassingen in het rijgedrag
Maar de wagen zelf... Nog nooit met een wagen gereden met zo'n harde ophanging. Elke put of drempel is een aanslag op mijn rug![]()
En wat zijn uw voorgaande wagens? Want typisch zijn die toch niet harder afgeveerd dan elke andere BMW. Als dat wel zo is, is er mogelijk iets mis met uw ophanging.Heb nu bijna een week de BMW iX1 en het is toch wel wennen als eerste elektrische wagen.
Het accelereren en recupereren zijn wat aanpassingen in het rijgedrag
Maar de wagen zelf... Nog nooit met een wagen gereden met zo'n harde ophanging. Elke put of drempel is een aanslag op mijn rug![]()
ik heb dat in het verleden al eens met @anders. besproken, maar ik merk eigenlijk nauwelijks een verschil bij mijn iX3.Heeft je iX1 ook niet adaptive suspension? Als ik mijn iX3 in sport zet voel ik ook veel meer iedere oneffenheid in de weg.
Wel, de discussie was dat ik het heel duidelijk voel als ik sport modus op zetSerieus? Ik heb weliswaar die adaptieve M sportophanging.
.Uiteraard niet... daarmee scoren ze geen clicks bij de anti-EV kudde. En de rest trekt er zich niet van aan...Allé, ondertussen is dus bevestigd dat de brand op die boot helemaal niet veroorzaakt is door een EV. Sterker nog, de EV's zijn nog op eigen kracht van de boot kunnen rijden...
Geen enkel nieuwsbericht in de grote kranten met een rechtzetting te bespeuren.
Raar, volgens de VRT is er nog altijd geen oorzaak bekend. Ook spreken ze hier dat de auto's van de lagere dekken nog in goede staat zouden zijn, er wordt niets vermeld of dit EV, ICE of PHEV's zijn.Allé, ondertussen is dus bevestigd dat de brand op die boot helemaal niet veroorzaakt is door een EV. Sterker nog, de EV's zijn nog op eigen kracht van de boot kunnen rijden...
Geen enkel nieuwsbericht in de grote kranten met een rechtzetting te bespeuren.
Het onderzoek naar de oorzaak van de brand loopt nog. Boskalis en Multraship willen daar nog geen uitspraken over doen, meldt De Volkskrant.
De brand is ontstaan op het 8e dek, en blijkbaar stonden de EV's daar niet. Dus ze weten niet wat de oorzaak is, maar wel dat het geen EV is.Raar, volgens de VRT is er nog altijd geen oorzaak bekend. Ook spreken ze hier dat de auto's van de lagere dekken nog in goede staat zouden zijn, er wordt niets vermeld of dit EV, ICE of PHEV's zijn.
Al lijkt het me wel aannemelijk dat de zwaarste wagens op de laagste dekken staan en dat zullen natuurlijk vooral EV's zijn.
Tenzij er toch nog een EV op het 8e dek gestaan blijkt te hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat men het foute aantal EV's op die boot bericht. Het is dan ook helemaal niet bevestigd dat de brand niet veroorzaakt is door een EV, maar het feit dat de EV's die gerapporteerd werden op de boot te staan allemaal ongehavend lijken te zijn (is dat zelfs bevestigd?) doet inderdaad vermoeden dat een EV niet deze brand veroorzaakt heeft.De brand is ontstaan op het 8e dek, en blijkbaar stonden de EV's daar niet. Dus ze weten niet wat de oorzaak is, maar wel dat het geen EV is.
Met adaptieve M-ophanging is het verschil haast dag en nacht op de i4. Je voelt het vrijwel meteen. Op sport breekt ge uw reet bij een put in de baan en bij comfort is dat veel zachter. Daarom is mijn Sport-individual met comfort ophanging. Net zoals bij elke andere chauffeur die ik ken.Wel, de discussie was dat ik het heel duidelijk voel als ik sport modus op zet.

Ge zou maar eens met uw EV aan een naftpomp parkeren om iets te halen in de shop.
Aan de Albert Heijn zijn hier ook 4 laadplaatsen vlakbij de ingang. Staan altijd ICE wagens op geparkeerd. Snap niet goed hoe egoïstisch die mensen zijn.
Zelfs EV rijders parkeren daar niet als ze niet moeten laden…
Wilt ge wa stickers om op die gozers te plakken? Doe ik af en toe als ik niet vergeet dat ik stickers heb liggen. Heb er dus nog 100-tal nog liggen die ik gemaakt had voor de Tesla Owners Club Belgium. De pdf ervan staat normaalgezien nog op hun fb pagina bij files als dit ten minste niet verdwenen is toen ik m'n fb had verwijderd.Fransen
4 Laadplekken, 2x ac 11kw + 2x dc 50kw. Alle 4 de plekken ingenomen door een dacia duster en een q5 tdi die 3 plekken innam.
Ik heb trouwens ook geen krant gezien die beweerd heeft dat een EV de oorzaak was. Wel dat het mogelijk de oorzaak was, waarbij je zou kunnen argumenteren dat ze de andere 1000 mogelijke oorzaken ook hadden mogen opsommen.