O ik weet dat het vreemd is om een ID.3 met een i4 te gaan vergelijken hoor

De ID.3 was eigenlijk de eerste auto waar ik naar ben gaan kijken omdat die eerlijk gezegd het beste bij mijn situatie past: auto voor mij alleen, ik doe op zich niet enorm veel km's en het grootste deel van mijn verplaatsingen zijn relatief in de buurt.
De stap naar de Model 3 was vooral snel gezet door de prijs die op hetzelfde niveau zit, op papier krijg je daar inderdaad meer auto voor je geld. Maar ik ben twee keer gaan testrijden met de Model 3 en ik was niet 100% overtuigd... En nu komt de refresh er aan die nog eens extra kostenbesparend gaat zijn (waarschijnlijk geen pook voor de richtingsaanwijzers meer bv). De i4 was uiteindelijk gewoon de auto waar ik veruit het beste gevoel bij had, ook al is die rationeel te groot voor mij en een stuk duurder. Het is echter geen volledig rationele keuze, een auto kopen

. De ID.3 kost een heel deel minder maar vind ik eigenlijk ook nog overpriced.
De ID.3 staat nu deels nog op mijn lijstje omdat die gewoon snel geleverd kan worden maar ik schrijf de Model 3 niet af en ga bv. ook eens terug kijken naar de Polestar 2. Ook snel leverbaar en momenteel met deftige kortingen te verkrijgen.