Michel Drets
Well-known member
Die zullen het wel beu zijnDurfde de dealer zelf niet te bellen mss?
.Laat Volvo zelf dan maar de kastanjes uit het vuur halen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zullen het wel beu zijnDurfde de dealer zelf niet te bellen mss?
.
Is nog een "kinderschoenen" technologie hé.![]()
Elektrisch rijden zonder accu’s! Toyota bezig met waterstofpatronen
Is dit dan de toekomst?www.autovisie.nl
Het had ze wel gesierd om even uit te rekenen dat je dus 150 cartridges of dus 750kg nodig hebt om een 100Kwh batterij te vervangen. De energiedichtheid (en dus de druk) moet dus *150 gaan, de kans dat batterijen veel efficiënter worden lijkt me immens veel groter.
Behalve dat waterstof in de atmosfeer 10x zo erg is als co2 in de atmosfeer.Ook voordelen natuurlijk, het is volstrekt niets giftig, het is (veel) lichter dan lucht, dus in open lucht bij een lek eigenlijk weinig gevaar, het is gelijk weg naar boven...
Behalve dat waterstof in de atmosfeer 10x zo erg is als co2 in de atmosfeer.
Nee ik zeg dat om te lachen...Is dat zo?
Nee ik zeg dat om te lachen...
![]()
“Waterstof is twee keer zo’n krachtig broeikasgas als eerder gedacht”
Waterstof, door sommigen beschouwd als een van de pijlers van de energietransitie, zou de planeet veel meer opwarmen dan eerder werd gedacht. Dit is de conclusie van een nieuwe studie die door de Britse regering is gepubliceerd. Waterstof is een indirect broeikasgas. Het reageert met andere...businessam.be
Het is maar te zien wat je verstaat onder verbeteringen é. Zo zijn ze bezig met een compleet andere manier om waterstof op te slaan.Met waterstof weten we nu al wat de limiet is, sterkte opslagtank, inhoud/druk, ... Daar zijn nog maar weinig verbeteringen aan mogelijk.
Hoogstens de eigenlijke motor (indien verbranding) of fuel cells (omzetten naar elektriciteit) kunnen mogelijks nog wat verder verbeterd worden.
Blijft nog het feit dat 95% van de waterstof grijs is, dus uit aardgas.Het is maar te zien wat je verstaat onder verbeteringen é. Zo zijn ze bezig met een compleet andere manier om waterstof op te slaan.

Ik kan alleszins zeggen dat de Velar van onze buren een half uurtje geleden plots op een takelwagen stond.iemand ervaring met een Range Rover Velar?

Dus leuk dat ze dit ook activeren voor oudere versies.Reeds enkele maanden actief op iDrive8. Werkt heel goed!
Daar kan tesla iets van leren!
Verschrikkelijk hoe ik altijd in het midden van men rijvak sta in de fille