Je kan ook gewoon de geladen stroom uit uw auto aflezen en die factureren. Moet niet perse via laadpaal (en bijhorende duur abonnementen ) gebeuren.Het nuttige is wel dat ge uw geladen electriciteit kunt factureren aan uw zaak, niet?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook gewoon de geladen stroom uit uw auto aflezen en die factureren. Moet niet perse via laadpaal (en bijhorende duur abonnementen ) gebeuren.Het nuttige is wel dat ge uw geladen electriciteit kunt factureren aan uw zaak, niet?
Je bent dan wel alle elektriciteit van de laadverliezen kwijt. En dat is toch niet niks.Je kan ook gewoon de geladen stroom uit uw auto aflezen en die factureren. Moet niet perse via laadpaal (en bijhorende duur abonnementen ) gebeuren.
Vooral dat laatsteVraag mij dan ook af waarom ik ene paal gezet heb
't is wel iets praktischer en netter.
. En eens de digitale teller er is, is een slimme paal ook wat handiger.Hier heb ik een teller voor het stopcontact gezet. Dan ben ik de laadverliezen niet kwijt. Het heeft als bijkomend voordeel dat als ik ooit toch een laadpaal zou zetten (om welke reden dan ook) dat ik dan geen exemplaar met teller of geen abonnement nodig heb.Je bent dan wel alle elektriciteit van de laadverliezen kwijt. En dat is toch niet niks.
Hoe aanvaarden ze die teller ?Hier heb ik een teller voor het stopcontact gezet. Dan ben ik de laadverliezen niet kwijt. Het heeft als bijkomend voordeel dat als ik ooit toch een laadpaal zou zetten (om welke reden dan ook) dat ik dan geen exemplaar met teller of geen abonnement nodig heb.
Niets stopt u ook om met uw tankkaart naft voor uw grasmachine te halen. Ze mogen van mij gerust de bekabeling volgen, die ligt toch in opbouw. Maar frauderen kan je altijd. Ik zou ook een kabel kunnen maken om van dat 3-fasig stopcontact naar een gewoon 220V stekker te gaan, maar waar ben je dan mee bezig om 5 cent teHoe aanvaarden ze die teller ?
Niets stopt mij toch om achter die teller een apart stopcontact te zetten waar ik andere toestellen op heb aangesloten...
Als ge ne slimme paal hebt kunt ge enkel overschotten van de zonnepanelen laten laden voor de helft van het jaar rijdt ge op zon. Die kWh zijn beter betaald dan het injectietariefVraag mij dan ook af waarom ik ene paal gezet heb
't is wel iets praktischer en netter.

Maar ge hebt toch zo'n paal of bak nodig om meer vermogen in het laden te hebben? En een aansluiting voor die speciale kabel?Je kan ook gewoon de geladen stroom uit uw auto aflezen en die factureren. Moet niet perse via laadpaal (en bijhorende duur abonnementen ) gebeuren.
Nee, dat heb je niet nodig. Een 16A 400v stekker levert ook 11kW.Maar ge hebt toch zo'n paal of bak nodig om meer vermogen in het laden te hebben? En een aansluiting voor die speciale kabel?
Of mis ik iets met wat jullie met 'laadpaal' bedoelen?
Die laadpaal pakt ook zijn vermogen gewoon uit de elektriciteitskast. Je kan dat rechtstreeks via zo'n 3fa stopcontact doen, of via een laadpaal. Maar de laadpaal is dus geen must om dat vermogen te hebben..Maar ge hebt toch zo'n paal of bak nodig om meer vermogen in het laden te hebben? En een aansluiting voor die speciale kabel?
Of mis ik iets met wat jullie met 'laadpaal' bedoelen?
Dat zijn dan toch geen publieke laadpalen? Dat zijn dan laadpalen van het werk van je vrouw. Die mogelijk alleen openstaan voor werknemers van het bedrijf van je vrouw.Zijn er eigenlijk beperkingen op publieke laadpalen?
Op mijn vriendin haar werk zijn ze laadpalen aan het plaatsen, dus als zij om de 2 weken bv eens met de tesla zou gaan en die daar gewoon een volledige werkdag aan hangt, dan is dat toch ideaal.
Of zitten daar limieten op?
Dat zijn dan toch geen publieke laadpalen? Dat zijn dan laadpalen van het werk van je vrouw. Die mogelijk alleen openstaan voor werknemers van het bedrijf van je vrouw.

Het is op de parking van de lidl, dus ik ga er van uit dat dat publieke zijn?
Als ze daar gewoon 2 keer per maand een full charge kan doen is dat wel epic![]()
Sorry als dat weeral zou een domme vraag zijn volgens sommige![]()
.
. 't Is toch alleszins een gemak als je die dingen hebt ja
.Bij die Lidl palen stopt het gratis laden na een uur, om zo’n toestanden te voorkomen. Geen idee of je op dezelfde dag nog eens een laadsessie kan starten. Net zoals ze de maximale laadsnelheid hebben beperkt.Het is op de parking van de lidl, dus ik ga er van uit dat dat publieke zijn?
Als ze daar gewoon 2 keer per maand een full charge kan doen is dat wel epic![]()
Aangezien ge niks moet ingeven, zal dat gewoon lukken jaBij die Lidl palen stopt het gratis laden na een uur, om zo’n toestanden te voorkomen. Geen idee of je op dezelfde dag nog eens een laadsessie kan starten. Net zoals ze de maximale laadsnelheid hebben beperkt.
Die aan de Ikea gingen enkele jaren geleden al na 30 min uit. Zou me raar lijken moest de Lidl dat nog niet hebben.Voor zover ik weet heeft Lidl daar nog geen slim systeem aan gekoppeld in België, dat je bv. enkel als je inkopen doet of enkel tijdens openingsuren van de winkels kan laden. Ik dacht wel dat ze de laadsnelheid aan die palen al gehalveerd hadden omdat er teveel niet-klanten gratis kwamen laden.
Moeilijk te begrijpen dat ze daar niet meer over nagedacht hebben...