Yay thuisladen. van 40% naar 80% op amper 12u 55 minuten!!!!
grmbl.
edit. achtertractie met elektrische wagen en gladde wegen is best wel grappig.
Streepje elentriek... spinning backwheels
Is goed voor uw capaciteitstarief

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yay thuisladen. van 40% naar 80% op amper 12u 55 minuten!!!!
grmbl.

ik vind die traction control van de iX3 echt indrukwekkend, niet normaal.Yay thuisladen. van 40% naar 80% op amper 12u 55 minuten!!!!
grmbl.
Leven met een model 3 LR zonder laadpaal is best mogelijk hoor, je vind in je buurt wel een paal van allego of zo.Dubbele leasing beperken/vermijden, nog geen laadpaal, … Hoe dan ook, ‘t zal niet mijn call zijn maar van de firma![]()
De LR krijgt een iets grotere accu. Ik denk dat de levering van december nog een mengeling is van oude en nieuwe accu's, ik ben niet zekerOok bij de LR? De SR+ is nu inderdaad LFP, maar van wijzigingen bij de LR ben ik niet op de hoogte.
model 3 wil eens een beetje schuiven als je hem op zijn staart duwt. Voor mij zou RWD voldoende geweest zijn, maar die is niet beschikbaar in LRik vind die traction control van de iX3 echt indrukwekkend, niet normaal.
Een rond punt gewoon vol "gas" afdraaien en die blijft gewoon perfect in het gareel. Je voelt ook hoe instant die elektronica ingrijpt.
4WD/AWD is voor mij echt absoluut niet nodig op een EV, nog minder dan het geval was op een non-EV.
En ik rijd dan nog op zomersloffen.
Ik zou er ook geen graten in zien. Ik kan laden op kantoor (al is dat in deze tijden ook zeer beperkt), heb de nodige stopcontacten voorzien op de oprit en heb minstens 3 >50kW chargers binnen enkele minuten van mijn huis. Dus die inspanning wil ik gerust leveren.Leven met een model 3 LR zonder laadpaal is best mogelijk hoor, je vind in je buurt wel een paal van allego of zo.
De LR krijgt een iets grotere accu. Ik denk dat de levering van december nog een mengeling is van oude en nieuwe accu's, ik ben niet zeker

Waar staat de Dacia Spring?![]()
Eerste energielabels voor elektrische auto’s toegekend: Tesla het best, Mercedes het slechtst
Een nieuw beoordelingssysteem voor elektrische auto's rangschikt de BMW i4 en Tesla Model 3 als de meest efficiënte modellen. De wagens van Audi en Mercedes bungelen onderaan de lijst.www.ad.nl
Vind ik toch ook een heel raar punt om in een energiescore mee te nemen. Dat is zoals zeggen dat uw wasmachine A+ krijgt omdat het snel klaar is ...Waarom zou laadsnelheid relevant zijn voor een energielabel? Hoe sneller die kan laden, hoe meer minpunten dan ofzo?
Ik krijg geen goei punten als ik snel klaar ben.Vind ik toch ook een heel raar punt om in een energiescore mee te nemen. Dat is zoals zeggen dat uw wasmachine A+ krijgt omdat het snel klaar is ...
Als het goed gedaan zou zijn zou dat wel anders zijn.Ik krijg geen goei punten als ik snel klaar ben.
Dat is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik dat hoor, dat de auto al bij 10% slomer wordHet is eerder uitzonderlijk dat ik de wagen zo leeg rijdt. Wel grappig, eens onder de 10% is de auto dus echt een pak slomer, ik denk dat ik dan eerder 7s nodig heb om aan 100 km/h ter geraken.
Dat is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik dat hoor, dat de auto al bij 10% slomer word
Neen, dan spreek je over turtle mode, om op 't einde tegen lage snelheden nog wat extra km uit de accu te kunnen persen.Toch niet vanaf 10%? Meestal is dat wel een stuk lager. 8% heb ik al gehoord bij enkel auto's, 5% ook en ik dacht zelf bij eentje dat het bij 3% pas was, maar weet niet meer welke.
Het is trager maar volgens mij helemaal niet zoveel hoor.Neen, dan spreek je over turtle mode, om op 't einde tegen lage snelheden nog wat extra km uit de accu te kunnen persen.
Ik spreek over een wagen die onder normale omstandigheden in iets meer dan 4 s aan 100 km/h zit en die er dan 6-7 s over doet. Je voelt dat, maar je kan dat dan moeilijk al een schildpad noemen
Nee, die "turtle mode" is toch echt pas in de laatste percenten, zelfs pas nadat die al op 0 staat, eigenlijk gewoon om de auto nog langs de kant van de weg te kunnen zetten.Neen, dan spreek je over turtle mode, om op 't einde tegen lage snelheden nog wat extra km uit de accu te kunnen persen.
Ik spreek over een wagen die onder normale omstandigheden in iets meer dan 4 s aan 100 km/h zit en die er dan 6-7 s over doet. Je voelt dat, maar je kan dat dan moeilijk al een schildpad noemen
Hangt ook wat af van welke accu je hebt. Ik weet dat de 2021 Model 3 perfomance bijna 15s nodig had bij koud weer en 10% SOCHet is trager maar volgens mij helemaal niet zoveel hoor.