Mulan
Well-known member
Het is gewoon een stadswagen he, als je rondkijkt zie je voornamelijk 2 types rijden met stadswagens: vrouwen zonder groot gezin en bejaarden. Ik denk dat het er wat los van staat dat in Aalst het zone 30 is, want die auto's kunnen natuurlijk ook gewoon 120 rijden.@Mulan wat die Dacia betreft, ik heb van mijn Renaultdealer wel gehoord dat ze daar wel al heel wat bestellingen van particulieren hebben voor ontvangen.
In het Aalsterse vermoed ik vooral omdat je nergens nog sneller dan 30 mag in het centrum, en erbuiten is het overal trajectcontrole
Ik zou zelf OOK nooit 10.000 euro meer betalen voor een stadsauto enkel omdat die elektrisch is (bvb voor de Fiat 500) , gezien mijn interesse niet ligt bij "extra snufjes" . Maar als het prijsverschil plots maar 5000 euro is én het op de totale leefduur goedkoper uitkomt én het perfect aansluit bij mijn rijgedrag van de voorbije 20j, tja, dan wil ik me wel graag informeren. Vind ik het een slome slak, weet ik dat dan ook weer en zal ik dat hier graag delen

. Dat is dus een camionette maar dan met achterzetels.