Elektrische wagens

Op 6/3 mijn iX3 besteld, met leverdatum 30/9.
Collega gaat op mijn aanraden naar dezelfde garage en kiest exact dezelfde spec.
Op 19/3 gaat die van hem ook in bestelling, leverdatum 15/9.

Hij mag die van hem ophalen in de garage op 24/8 - van die van mij is nog geen sprake.

MOATJE

Collega gaat op mijn aanraden naar dezelfde garage en kiest exact dezelfde spec.

Hij mag die van hem ophalen in de garage op 24/8 - van die van mij is nog geen sprake.

MOATJE
Onaanvaardbaar! !! Gratis sweater en paraplu vragen!

Ik heb trouwens 2 maand later besteld en mijn levertijd is voor de uwe?!

Onaanvaardbaar! !! Gratis sweater en paraplu vragen!

Ik heb trouwens 2 maand later besteld en mijn levertijd is voor de uwe?!
Ik vermoed dat ze die allemaal samen op een boot zetten vanuit China en wachten tot hij vol is.

Maar... na 6 maanden toch licht aan het eind van mijn soon-to-be panoramisch dak.
'k ga mijn DAP'ke nog ne keer bovenhalen

MOATJE
Dan zou ik daarmee in elk geval eens naar de dealer gaan om uitleg te vragen. Want dat gaan ze niet verklaard krijgen, en met wat geluk kom je daardoor op een "customer care" lijstje terecht en krijg je al eens wat uitnodigingen voor wat events ofzo.
Ik vermoed dat ze die allemaal samen op een boot zetten vanuit China en wachten tot hij vol is.

Maar... na 6 maanden toch licht aan het eind van mijn soon-to-be panoramisch dak.
Als ge daarmee een poliermachine bedoelt: de mijne was eigenlijk perfect gepolierd afgeleverd. Niks klagen over.

MOATJE

Ben je het zeker dat het identiek hetzelfde is?
Mss is het met een ovale stuur??

Wanneer organiseren we de eerste iX3 meet? Ik ga 24/7 rondrijden van plezier eens ik hem heb, can't wait!

Vreemd genoeg zijn ze écht nog niet vaak te zien op de weg. De slimme mensen hebben misschien gewacht op de facelift :)
Er zijn gewoon nog niet superveel geleverd geweest. Ik denk dat tegen het einde van het jaar je ze wel meer zal zien rondrijden.

In elk geval iemand in onze wijk met een ix3, wel zonder die lelijke kutvelgen dus die zal er nieuwe velgen onder gestoken hebben.

Ben ook aan het twijfelen om dat te doen eigenlijk...

Goh slim, hoelang moet je wachten als je nu die facelift besteld? Zijn we misschien nog eens een jaar verder?
Hohja, meer dan een half jaar zal het niet zijn. Ik heb besteld op het moment dat het nog niet zeker was hoe de LCI er zou uitzien en wat hij zou brengen. Had ik het geweten - had ik denk ik wel gewacht.

Trouwens: hoeveel knapper is een Model 3 zonder die plastic covers?
teslaaerowheels-testedbug-1576599151.jpg

Er zijn gewoon nog niet superveel geleverd geweest. Ik denk dat tegen het einde van het jaar je ze wel meer zal zien rondrijden.

In elk geval iemand in onze wijk met een ix3, wel zonder die lelijke kutvelgen dus die zal er nieuwe velgen onder gestoken hebben.

Ben ook aan het twijfelen om dat te doen eigenlijk...
Die velgen wennen wel hoor. Zeker wat afhankelijk van de kleur van de wagen.
Ik zal ze nooit mooi vinden, maar echt storen doen ze mij niet meer.

Andere zomervelgen en die voor de winter? Als je een winterbanden mens bent natuurlijk.

Doe dat op mijn huidige wagen, maar weet niet of ik nog eens zelf velgen zou kopen. Mss in dezelfde maat zodat je wel banden van de leasemaatschappij eronder kan zetten. Nu rij ik in de zomer op eigen 20" banden en in de winter op 18" winterbanden op de originele velg.

Testje gedaan van abrp, 350km met de oude ioniq ( dus met de 28kwh batterij). Heel goede schattingen moet ik zeggen, 30 minuten moeten laden. 2 keer ~15 minuten wat niet echt een probleem is. goed dat de kinders even uit de auto kunnen.

Testje gedaan van abrp, 350km met de oude ioniq ( dus met de 28kwh batterij). Heel goede schattingen moet ik zeggen, 30 minuten moeten laden. 2 keer ~15 minuten wat niet echt een probleem is. goed dat de kinders even uit de auto kunnen.
Ik ga ABRP donderdag eens testen als ik naar Pairi Daiza rij, waarschijnlijk zal ik die 350kw Ionity lader in Froyenne nemen, eens zien hoeveel ik van de beloofde 125kw zal krijgen op de mijne. Ik moet eigenlijk niet laden voor dat traject maar ik ben gewoon benieuwd.

Ter info, Pairi Daiza heeft blijkbaar de grootste zonnepanelenparking ter wereld maar hun laadpalen zijn er nog niet...:unsure:

maar echt storen doen ze mij niet meer.
Pijnlijk wel als je op het punt aankomt dat je uw eigen dat moet wijsmaken :P
Denk dat niemand die velgen kan pruimen.

Mij ga je toch niet wijsmaken dat het verschil tussen een normale velg, die ook geen schoonheidsprijs zal winnen maar goed, zoveel meer verbruikt waardoor uw range veel daalt. Als dit nu 15km zou schelen, who cares denk ik dan.

Terug
Bovenaan