Elektrische tandenborstel voor gevoelige mond

chesini

New member
Hallo,
Ik zoek een elektrische tandenborstel die voldoende omzichtig kan omgaan met gevoelige tanden en tandvlees. Zijn er die goed regelbaar zijn ovv oscillaties/pulsaties ? Die maw toelaten voldoende zacht te poetsen ?
Welke modellen zijn aangewezen voor een gevoelige mond ?
 
Ik heb vroeger nog Philips én Oral B gehad en vond die van Philips merkbaar zachter poetsen!
 
Idd, wij hebben nu die Sonicare van Philips en dat werkt beter én zachter dan de Oral B die we voordien hadden. Je kan de sterkte ook instellen.
 
Oral B Pro 2 2500

Beste elektrische tandenborstel voor mensen met gevoelig tandvlees. Het heeft een druksensor (zodat je niet je tandvlees beschadigd) en je hebt 2 standen, normaal en gevoelig. Prijs is ook niet echt zo duur, heb de mijne voor 35 euro in promotie gekocht met een reiscase erbij.
 
Bij gevoelig tandvlees en tanden ook zeker eens de juiste tandpasta kiezen. Niet enkel de tandenborstel speelt een rol.
 
Bij gevoelig tandvlees en tanden ook zeker eens de juiste tandpasta kiezen. Niet enkel de tandenborstel speelt een rol.
Idd, paradontax is de shit. Na 2 weken ben je aan de zoute smaak gewend, maar werkt voor mij echt goed. Had vroeger vaak last van aften en dat is nu verleden tijd.
 
Wat. Helpt dat tegen aften?!
In paradontax zit geen SDS (schuimmiddel wat in de meeste tandpasta's zit) - SDS lijkt het mondslijmvlies aan te tasten waardoor je sneller aften krijgt als je er aan gevoelig aan bent.

Dus 't is eigenlijk niet dat paradontax helpt tegen aften, 't is dat conventionele tandpasta's ze kunnen veroorzaken :p

Al gebruik ik 4-5 dagen andere tandpasta als de mijne op is, is de kans groot dat ik al prijs heb..
 
Terug
Bovenaan