Elektriciteitstopic

Bovendien als je geen uitleg vraagt blijft het gewoon een winkelbezoek waar je eens iets hebt kunnen vasthouden. Dan heeft het personeel niet eens moeite moeten doen om je te helpen.
Winkelruimte dat kost niets zeker? En dat winkelpersoneel dat zowiezo aanwezig is kost niets? Hier lees je soms toch wat :wtf:

Als je via internet koopt, heb je toch altijd de terugstuurgarantie?
 
Halo, had eens een vraagje ik ben gestart in bijberoep als elektricien, maar ben nu op zoek naar wat professionelere machines. Ben gewoon van met bosch te werken.

Iemand goeie sites of verkooppunten waar ik eens kan gaan zien om machines te kopen ( accu )

Moet niet perse bosch zijn, sta open voor alles maar moet wel prijs kwaliteit goed zijn.

Merci alvast
Vind dat dit niet hoort bij het topic elektriciteit maar er was beter een topic aangemaakt met elektrische machines. Maar dit ter zijde als je kijkt naar professionals die in de bouw werken zie je deze merken het vaakst: makita, dewalt, Bosch, spit, festool, Hitachi, hilti, milwaukee.
 
Vraag ivm elektrische keuring.
Mijn nonkel (gepensioneerd electricient) heeft eendraadschema opgesteld en met letters genummerd.
Bvb kring A, lamp A1 en schakelaar A1
Veel voorbeelden die ik zie geven nummers per kring. Mogen letters.

Onderstaande heeft hij vergeten aan te duiden: Onze+1 heeft een schakelaar die een ganse (verlichtingskring zolder) kan uitzetten, dus erna volgen meer schakelaars (achteraf afgewerkte zolder met schakelaars)
Mag ik dan de subonderverdeling onder de eerste schakelaar bvb. A1.1 noemen (kring 1, subkring 1)?

alvast dank
Michiel
 
Vraag ivm elektrische keuring.
Mijn nonkel (gepensioneerd electricient) heeft eendraadschema opgesteld en met letters genummerd.
Bvb kring A, lamp A1 en schakelaar A1
Veel voorbeelden die ik zie geven nummers per kring. Mogen letters.