DwightSchrute
Well-known member
Ik heb DS 1 geprobeerd na ER maar dat was echt niet mijn ding. De omgeving is gewoon annoying, de bosses zijn meh.
DS 3 was beter maar ik heb het na een tiental uur toch ook opgegeven. De bosses zijn hier geweldig maar er zijn redelijk wat quality of life changes in ER die ik mis in DS3.
Ik denk dat playthrough 3 eraan zit te komen op ER
1e keer enkel OP weapons gebruikt
2e keer STR/DEX/Faith gegaan en zoveel mogelijk verschillende weapons gebruikt
3e keer ... mss eens voor een mage build gaan deze keer , andere optie is die randomizer eens doen of mezelf verplichten een verschillend wapen gebruiken per boss zoals Distortion doet.
Wat ik juist spijtig vind is als ik bv. een boss als Fortissax doe, is die iets te makkelijk voor me en zou ik hem bv. 3x met een verschillende build willen verslaan. Natuurlijk als je hem verslaat is hij weg voor deze playthrough. Hoe doen die kerels dat die build videos maken bv. ?
Suicide net voor je hem doodt ? Werken met savefiles ?
DS 3 was beter maar ik heb het na een tiental uur toch ook opgegeven. De bosses zijn hier geweldig maar er zijn redelijk wat quality of life changes in ER die ik mis in DS3.
Ik denk dat playthrough 3 eraan zit te komen op ER
1e keer enkel OP weapons gebruikt
2e keer STR/DEX/Faith gegaan en zoveel mogelijk verschillende weapons gebruikt
3e keer ... mss eens voor een mage build gaan deze keer , andere optie is die randomizer eens doen of mezelf verplichten een verschillend wapen gebruiken per boss zoals Distortion doet.
Wat ik juist spijtig vind is als ik bv. een boss als Fortissax doe, is die iets te makkelijk voor me en zou ik hem bv. 3x met een verschillende build willen verslaan. Natuurlijk als je hem verslaat is hij weg voor deze playthrough. Hoe doen die kerels dat die build videos maken bv. ?
Suicide net voor je hem doodt ? Werken met savefiles ?
dat is wel heel snel lijkt me, maar chapeau dat dat lukt 
heb ook het probleem dat ik niet goed weet al al gedaan.