Elden Ring

Elden Ring

Dat ze healt met elke zwaai, zelfs volledig blocked, is pas irritant. Dat was de aanzet voor mij om andere builds op te zoeken.

tgo vooral die charge aanval waar ze 1000 keer mept is echt fucked up.

heb 5 dagen geprobeerd uren aan een stuk gisteren neer gekregen.

Melenia the bitch is down! Was wel level 130(nu 135, want daar krijgt ge e pak ruins). Mijne bleed build is precies toch behoorlijk sterk 😜, en dan nog mijne bff erbij, mijne Mimic Buddy. Komt altijd goed dan 😂. Alhoewel, ik heb de bitch 2 keer moeten verslagen, check het filmpje maar 😂😂

Amai, gij doet zot veel schade!
Malenia is heel weak tegen bleed en ja mimic +10... :p

Die bleed is echt op had gedacht dat ze dat al generfed zouden hebben.
Bleed is niet OP maar gewoon sterk er is ook nog niks van generfed. Wat ze mss wel zullen nerfen ( mss ) is de arcane scaling op een aantal wapens die wat overtuned is. Maar general Bleed zelf is niet OP, gewoon goed en sterk zoals er nog 20 andere dingen zeer goed en sterk kunnen zijn.

@Big Boss die scarlet rot meter in uw eerste poging was precies eerder uwe greed meter hahaha 😂

ik heb het ook net uitgespeeld en 100% finished ( alle quest lines zover als mogelijk advanced, alle legacy dungeons cleared).

vanaf je die rivers of blood katana hebt met bleed build is het spel echt faceroll. geen enkele keer meer gestorven..... Gelukkig dropt die wel pas in de laatste 10u

moeilijkste van het spel was eigenlijk stormveil, daarna zakt de moeilijkheid in mekaar omdat je overal naartoe kan en zwaar overlevelen. vanaf ik mimic tear had ben ik nooit meer gestorven op bossfights. en vanaf ik rivers of blood had kon ik zelf de helft van de fights half afk laten doen door mijn mimic. Enige waar ik nog moeite mee gehad heb was die double tree sentinel omdat ik em daar niet kon summonen :D

black knife tiche is trouwens nog een betere summon. damage is insane. die heeft godskin duo voor mij praktisch gesoloed want ik was perongeluk binnengegaan met maar 2 estus flasks.

Top game 10/10. het is wel veruit de makkelijkste from soft game, het mocht iets moeilijker voor mij. Naar het einde toe ( 80+u played) was ik het ook beu om te zoeken naar die optionele mini dungeons. dat werd net iets te repetetief. in snowfield ben ik bijvoorbeeld rechtstreeks naar de dungeon gelopen zonder iets van side content te doen omdat het mocht stoppen.

Malenia is heel weak tegen bleed en ja mimic +10... :p

Bleed is niet OP maar gewoon sterk er is ook nog niks van generfed. Wat ze mss wel zullen nerfen ( mss ) is de arcane scaling op een aantal wapens die wat overtuned is. Maar general Bleed zelf is niet OP, gewoon goed en sterk zoals er nog 20 andere dingen zeer goed en sterk kunnen zijn.

@Big Boss die scarlet rot meter in uw eerste poging was precies eerder uwe greed meter hahaha 😂
Ge kunt toch niet zeggen dat rivers of blood niet op is en de mimic en black knife tichie ? Bewust niet mee gespeeld omdat de game veel te makkelijk zou zijn ook geen enkele summon gebruikt geen magic of buffs anders zou de game toch zoals zaj zegt een faceroll zijn.

Soit iedereen kiest hoe hij de game natuurlijk speelt als je je maar amuseerd.

Ge kunt toch niet zeggen dat rivers of blood niet op is en de mimic en black knife tichie ? Bewust niet mee gespeeld omdat de game veel te makkelijk zou zijn ook geen enkele summon gebruikt geen magic of buffs anders zou de game toch zoals zaj zegt een faceroll zijn.

Soit iedereen kiest hoe hij de game natuurlijk speelt als je je maar amuseerd.
Ik zeg toch dat bepaalde wapens overtuned zijn? Rivers of blood is daar één van sinds ze Arcane gefixed hebben. Dit maakt voor mij bleed in general niet OP, RoB blood zelf is wel overtuned idd. Mimic is ook zeer sterk inderdaad, gelukkig in damage wel al generfed, maar is nog altijd crazy tank.

Iedereen speelt inderdaad hoe hij/zij wilt zoals je zelf zegt. Snap het ook dat mensen geen summons willen gebruiken, zelf maakt het mij niet uit, soms gebruik ik hem eens, soms niet. Het niet gebruiken van buffs is wel heel purist, maar als dat is hou jij wil spelen is dat je goed recht idd ;)

Atm vind ik de game op een paar kleine zaken na wel redelijk balanced.

Die RoB tot hoeveel bloodloss gaat die ? Hier krijg ik hem tot 78%. Is dit de max ? Ik klaag niet hoor. Maar kan die dan nog beter zijn ? 🙈🙈🙈🙈

Die RoB tot hoeveel bloodloss gaat die ? Hier krijg ik hem tot 78%. Is dit de max ? Ik klaag niet hoor. Maar kan die dan nog beter zijn ? 🙈🙈🙈🙈
78% ? bedoel je 78 blood build up? Volgens mij is dat de max idd, hoeveel ARC heb je?

Laatst bewerkt:
Net het einde gehaald. Laatste boss was ook gene kak. Goeie equipment heeft het hem gedaan voor mij. Vooral holy negation... Heel het spel met str/fth gespeeld. Rotten breath, lightning spear, buffs en blasphemous blade/winged scythe. Eigenlijk enkel bij valiant gargoyles, Malenia en Elden beast effe goed vastgezeten. Topspel! Op naar NG+ met een andere build...

Maar damn, wat een fenomeen is Elden ring toch! Nooit gedacht dat een from software spel zo gigantisch populair ging zijn bij launch. Blij voor from software! Zou Sony of Microsoft nu geen interesse krijgen om die mannen op te kopen 😜. Zou me niet verwonderen, ma gaat ook een redelijk prijskaartje zijn dan. Maar from software is niet volledig independent? Hun spellen worden wel altijd uitgegeven door nu bv Namco Bandai, bij Sekiro Activision. Maar from software hoort wel bij een grotere Japanse groep, hoe zit dat juist?

Zelf was ik verbaasd dat ik er zoveel plezier in heb. De eerste 5-7 dagen na aankoop sukkelde ik enorm en vond ik het niet erg aangenaam. Ik heb Dark Souls 3 in mijn Steam library, maar ik ben zelfs nooit voorbij de eerste boss geraakt. En toch wou ik dit spel kopen, met de gedachte van "nu doe ik het beter" maar helaas. Na die 7 dagen heb ik dan eens mezelf herpakt en een build opgezocht voor mijn class (Confessor), en vanaf dan ging het stilaan beter. Imo heeft het spel een steile curve vanaf het begin tot je voorbij Stormveil Castle ben, vanaf dan wordt het beduidend gemakkelijker.

Spel van het jaar maar ik wacht nog af op Company of Heroes 3. Ik ben een zeer zware fan van strategy games en Company of Heroes is de beste strategy game ooit voor mij. Maar als ik objectief ben is Elden Ring sowieso spel van het jaar. No way dat ik zoveel uur zal kunnen spenderen aan CoH als ik doe aan Elden Ring. In Company of Heroes (alle games) heb ik al een totaal van 600 uur gespeeld, in Elden Ring zit ik al bijna aan 200 uur. Maar CoH heb ik al vaak herspeeld terwijl ER nog steeds mijn eerste playthrough is, en NG moet nog beginnen.

Maar damn, wat een fenomeen is Elden ring toch! Nooit gedacht dat een from software spel zo gigantisch populair ging zijn bij launch. Blij voor from software! Zou Sony of Microsoft nu geen interesse krijgen om die mannen op te kopen 😜. Zou me niet verwonderen, ma gaat ook een redelijk prijskaartje zijn dan. Maar from software is niet volledig independent? Hun spellen worden wel altijd uitgegeven door nu bv Namco Bandai, bij Sekiro Activision. Maar from software hoort wel bij een grotere Japanse groep, hoe zit dat juist?
Zit wat raar allemaal en kzie ze hun niet kopen, ze hebben Demon's en Bloodborne als IP dat gemaakt is door Fromsoft. Als ze nog eens wat volk willen trekken zullen ze een van die twee IP's ( wrs Bloodborne ) wel aanspreken. FromSoftware is een onderdeel van: https://en.wikipedia.org/wiki/Kadokawa_Corporation

Zelf was ik verbaasd dat ik er zoveel plezier in heb. De eerste 5-7 dagen na aankoop sukkelde ik enorm en vond ik het niet erg aangenaam. Ik heb Dark Souls 3 in mijn Steam library, maar ik ben zelfs nooit voorbij de eerste boss geraakt. En toch wou ik dit spel kopen, met de gedachte van "nu doe ik het beter" maar helaas. Na die 7 dagen heb ik dan eens mezelf herpakt en een build opgezocht voor mijn class (Confessor), en vanaf dan ging het stilaan beter. Imo heeft het spel een steile curve vanaf het begin tot je voorbij Stormveil Castle ben, vanaf dan wordt het beduidend gemakkelijker.
Denk dat jij gewoon beter bent geworden, want het begin is even makkelijk/makkelijker velen gaan gewoon te vroeg naar Stormveil.

78% ? bedoel je 78 blood build up? Volgens mij is dat de max idd, hoeveel ARC heb je?
Jah sorry bedoel build up.. men arc staat op 83 als ik mij niet vergis. zou ook 84 kunnen zijn.
hier gewoon een beetje aan het klooien met builds.

zou het ooit kunnen dat hier DLC voor komt ? of is dit niet bij deze games ? enkel hiervoor nog maar demon souls op ps5 gedaan.

Terug
Bovenaan