Nee ge kunt daar gewoon geraken via de bovenwereld in caelid, de juiste route weet ik ook niet meer.Dat zou kunnen ja, er is inderdaad een lift waarvoor je 2 gargoyle keys moet gebruiken en het kan zijn dat dit de manier was om daar te geraken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ge kunt daar gewoon geraken via de bovenwereld in caelid, de juiste route weet ik ook niet meer.Dat zou kunnen ja, er is inderdaad een lift waarvoor je 2 gargoyle keys moet gebruiken en het kan zijn dat dit de manier was om daar te geraken.
Ik denk niet dat daar veel te doen is, tenzij ik een of andere questline gemist heb.Lol, terug hulp nodig. Ik ben dus daar. Daar staat zo'n grote bol/ketel waar je mee kan praten. Dan kan je 3 spirits oproepen. Gedaan, en verslagen. Maar wat dan? Ik geraak daar niet binnen. Die bol, moet ik daar een bepaalde gesture voor doen ofzo?
Nee, blijkbaar gewoon 3 spirits afmaken, maar daar is precies een groot coliseum. Geraak ik totaal niet binnen. En die grote pot staat daar. Mmm, bizar...Ik denk niet dat daar veel te doen is, tenzij ik een of andere questline gemist heb.
Idd en in de capital is er ook nog eentjeKan zijn dat die locatie een toekomstige pvp-zone wordt, net zoals dat colisseum in Limgrave waar je ook niet in kan.
Na je de drie hebt verslagen, kan je spreken met Elder Pot. Die zal je iets geven en dat is het.Nee, blijkbaar gewoon 3 spirits afmaken, maar daar is precies een groot coliseum. Geraak ik totaal niet binnen. En die grote pot staat daar. Mmm, bizar...
.Nog niet meegemaakt, ben lv 65 en al 2 grote bazen verslagen.Moet je soms gestures doen om ergens binnen te kunnen?
jaMoet je soms gestures doen om ergens binnen te kunnen?
Der zijn een paar plaatsen waar je het echt moet doen ja.Ist waar. Ik dacht dat het fake was
. Er is zo'n farming spot in Dragonbarrow die ik gebruik om wapens uit te testen. Een morningstar of flail gebruikt weinig stamina, staggert, doet bleed, heeft nog deftige attack speed en range en maakt die vijanden daar gewoon af. Als je dan nog Spinning Chain gebruikt als ash of war dan worden die gewoon vermalen tot shish kebab.