To be honest, en ik zou het ook niet geloven op voorhand = mage (astro)Ga er binnenkort ook aan beginnen als beginner in het genre. Welke class raad je zelf aan als beginner
Ik ben dit soort games niet gewoon van te spelen en ik was begonnen met confessor omdat ik dacht van iets minder melee te moeten spelen met die summons, omdat ik niet graag melee classes speel in games.
Maar ik was toch nog teveel afhankelijk van melee naar mijn zin en heb het opgegeven rond level 32 confessor. (26 uren played)
Deze week begonnen met een mage, ben al level 33 na 15 uurtjes spelen, loop nog altijd rond in mijn start pyjama

Enkel een deftig shield en die meteorite staff gaan looten omdat die S scaled met intelligence.
En beetje dex/str meer genomen voor een zwaard waar ik nu niet op de naam kan van komen, uit die deathtouch catacombs denk ik.
Maar zelden dat ik het nodig heb.
Maar heb nergens grote problemen tot nu toe. Alle caves in east/west/south limgrave gedaan, penisula in zuiden bijna volledig clear.
Meeste "grotere/lastigere" mobs zoals de lake dragon of de night cavalery en tree sentinel ook dood, met mijne confessor lukte me dat niet.

. Maar je kunt deze pas gaan halen zodra je in het Sneeuwgebergte kunt komen.