Elden Ring

Elden Ring

Gisteren mijn mage playthrough wat gewijzigd naar int/dex. Is wel fijn om van een afstand spells te smijten en dan van dichterbij de katanas boven te halen :evil:

Ondertussen level 26. Margit en Godrick neergehaald. Leonine ook ff neergehaald. Echt zalig :)

Nu beetje levelen denk ik wacht die black knights in stormveil castle waren echt te pittig / strategisch moeten ontwijken :p

Gisteren frustrerende avond gehad :-) ;
Ging voor geen meter (je kan zo van die avonden hebben he) .
Zit nu in Luirnia als lvl 44 maar krijg toch regelmatig op mijn doos nu zenne :-) .
Op welke lvl hebben jullie deze regio gedaan ?

Gisteren frustrerende avond gehad :) ;
Zit nu in Luirnia als lvl 44 maar krijg toch regelmatig op mijn doos nu zenne :) .
Ik heb de main bosses van Liurnia ook rond dat level gedaan. Ben nu de field bosses en dungeons daar nog aan’t opkuisen waardoor ik ondertussen richting lvl 50 ben. Eerlijk gezegd met nog geen enkele baas in Liurnia problemen gehad op één draak na, heb een dex/bleed build.

Omdat ik dacht dat ik misschien aan’t overlevellen ben, ben ik eens naar Caelid gegaan. Slaag gekregen van die dinosaurushonden, hemeltje.

Gisteren frustrerende avond gehad :) ;
Zit nu in Luirnia als lvl 44 maar krijg toch regelmatig op mijn doos nu zenne :) .
44 is wel oké voor Liurnia, die swamp is wel wat lastig soms maar de regio errond is wel oké hoor.

Zelf ben ik nu lvl 77 en Caelid nog wat aan het verkennen maar voor het eerst zijn er wat bosses die ik niet meer aankan, ik kan nu mijn Bloodhound Fang nog 3 keer upgraden maar denk dat ik eens voor een andere speelstijl ga, zat te denken aan een Katana zoals Moonveil of Nagakiba.

44 is wel oké voor Liurnia, die swamp is wel wat lastig soms maar de regio errond is wel oké hoor.

Zelf ben ik nu lvl 77 en Caelid nog wat aan het verkennen maar voor het eerst zijn er wat bosses die ik niet meer aankan, ik kan nu mijn Bloodhound Fang nog 3 keer upgraden maar denk dat ik eens voor een andere speelstijl ga, zat te denken aan een Katana zoals Moonveil of Nagakiba.
Moonveil is zeer sterk, kan je zeker iets rond builden.

Ja de moonveil is wel sterk heb ik gezien, maar de Nagakiba kan ik gebruiken zonder te respeccen.
Enkel de speelsteil van Sword+Shield naar enkel Sword zal wel serieus aanpassen worden.
Voor bosses gaat er toch een moment komen dat je niet meer op je schild gaat kunnen rekenen, of toch niet altijd meer.

grup4eq0gkl81.jpg

Voor bosses gaat er toch een moment komen dat je niet meer op je schild gaat kunnen rekenen, of toch niet altijd meer.
Vraag me alleen af waarom 2handing een Katana beter zou zijn dan een Katana in elke hand ? 2handing verbetert strength met 50%, waarom dan niet gewoon 2 katana's dragen of Katana + shield ?

Vraag me alleen af waarom 2handing een Katana beter zou zijn dan een Katana in elke hand ? 2handing verbetert strength met 50%, waarom dan niet gewoon 2 katana's dragen of Katana + shield ?
Makkelijker om vijanden te staggeren en ge doet meer dmg, weet niet vanbuiten hoeveel, denk dat het meestal 20-30% is in Souls spellen. Ik heb lang two handed gespeeld tot ik de tweede uchigatana voldoende opgewaardeerd had waardoor die extra dmg van two handed niet meer zo belangrijk is en ik nu zelfs sneller bleed opbouw. Nu dus dual wield en dat went snel.

Makkelijker om vijanden te staggeren en ge doet meer dmg, weet niet vanbuiten hoeveel, denk dat het meestal 20-30% is in Souls spellen. Ik heb lang two handed gespeeld tot ik de tweede uchigatana voldoende opgewaardeerd had waardoor die extra dmg van two handed niet meer zo belangrijk is en ik nu zelfs sneller bleed opbouw. Nu dus dual wield en dat went snel.
2 katana's lijkt me in alle opzichten altijd beter, 2handen is meer iets voor strenght weapons. Zoals je zelf ook al zegt veel meer bleed build up ook.

Pfoeeeee na een 30-40 tal pogingen eindelijk neer. Die gasten die heel dat spel clearen zonder crutches zoals summons, niet aan mij besteed denk ik.. 🙃

Terug
Bovenaan