Elden Ring

Elden Ring

mis je gemakkelijk de meeste npc-quests, en dat is toch wel jammer want daar zit veel verhaal in.
Daarvoor heb ik VaatVidya. Ik volg wat ik tegenkom en als ik iets mis, so be it. Ik hou ook meer van de personages en de sfeer in deze games dan het overkoepelende verhaal.

Het beste vind ik wel dat het nog steeds volledig optioneel blijft en niet door je strot word geramd. Maar eigenlijk heb ik het ook wel een beetje gehad met die ubercryptische aanpak. Toch zeker voor questlines die getriggered moeten worden door iets wat je bijna niet organisch te weten kan komen.

Als het zich deftig weet te presenteren ingame, then i'l bite. Op dat gebied lijkt Elden Ring al wel pakken doorzichtiger dan de vorige games, al zal ik dat pas na het uitspelen echt volledig te weten komen natuurlijk.

Mis overigens ook wel invasions :(

Voor alle duidelijkheid ik dood ze ook (nog) niet maar zou anders wel handig zijn want

Bell bearings aan Twin Maiden Husks geven in Roundtable Hold -> Alle stuff op 1 plaats te verkrijgen
Ik weet dat dit een optie is, maar ik kill gewoon geen friendly NPC's, zelf Patches niet.

Even een uurtje met mage gespeeld. Is echt een ander spel zo. Bij bosses misschien wel niet zo interessant (moeilijker om afstand te kunnen houden).
Allicht toch nog wat mee doorspelen om daarna eens een playthrough als melee te doen als iets 'moeilijkere' variant.

Ik zit nu links bovenaan op de map iets voorbij manor...
Ik heb die manor plaats afgewerkt. Met die levende handen,... Dan doorgegaan met die vliegende vampieren en stuff, ook afgewerkt, baas verslagen, dan nog een catacombe gedaan, hier ongeveer:
17f8f59961055-screenshotUrl.jpg

Links van boven zoals je kan zien
17f8f59e22f92-screenshotUrl.jpg

Die catacombe is daar.
Die catacombe gedaan, verder gelopen richting graces, komt er een draak waar ik nog niet tegen op kan. Ok, verder gegaan, krijg Ik een magische speer van God weet waar in mijn lijf, op slag dood. Dat was het dan voor vandaag 😂.
Plus, ik vind dat stuk van de map niet. Echt irritant als je uw map niet kunt zien...

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen, tot nu toe ging alles goed maar Caelid is toch wat anders ...
Level 75 nog steeds met de Bloodhound's fang maar ga nu misschien toch eens op zoek gaan naar een end game weapon om die dan volledig te upgraden. Heb namelijk maar 1x somber smithing stone 8 en 1x 9. 7 kan ik nergens vinden dus mijn fang is maar +6.

Enkele moeilijke bosses:
Godskin Apostle
Greyll
Black Kindred
Putrid Avatar

PS: Ik vraag me af hoe waarheidsgetrouw dit is :

Ik moet zeggen, tot nu toe ging alles goed maar Caelid is toch wat anders ...
Level 75 nog steeds met de Bloodhound's fang maar ga nu misschien toch eens op zoek gaan naar een end game weapon om die dan volledig te upgraden. Heb namelijk maar 1x somber smithing stone 8 en 1x 9. 7 kan ik nergens vinden dus mijn fang is maar +6.

Enkele moeilijke bosses:
Godskin Apostle
Greyll
Black Kindred
Putrid Avatar

PS: Ik vraag me af hoe waarheidsgetrouw dit is :

Is allemaal zeer persoonlijk tbh, Uchigatana staat heel laag, is nochtans zeer sterk dual handen met die moonveil katana. Ook heb ik mensen tot het einde zien gaan met je Bloodhound's fang en er serieuze damage mee zien doen. Die lijstjes zijn, mss soms ergens wel juist, maar je moet met die wapens ook willen/kunnen spelen...

Ik heb die manor plaats afgewerkt. Met die levende handen,... Dan doorgegaan met die vliegende vampieren en stuff, ook afgewerkt, baas verslagen, dan nog een catacombe gedaan, hier ongeveer:

Die catacombe is daar.
Die catacombe gedaan, verder gelopen richting graces, komt er een draak waar ik nog niet tegen op kan. Ok, verder gegaan, krijg Ik een magische speer van God weet waar in mijn lijf, op slag dood. Dat was het dan voor vandaag 😂.
Plus, ik vind dat stuk van de map niet. Echt irritant als je uw map niet kunt zien...
Gelukkig geen enkele spoiler in deze post huehue

Tot hiertoe weinig problemen met mijn faith-build maar zit nu toch muurvast tegen
valiant gargoyle(s)
. Ben level 70 en nog niet naar altus plateau geweest. Respeccen weiger ik, I committed 😅.

Ik zit nu links bovenaan op de map iets voorbij manor...

Die catacombe is daar.
ge kunt meestal wel in de uitgegrijsde stuk zien waar dat je de map fragment kan vinden.

Ik zit nu sinds gisteren "vast" op die moeilijkste bossfight, my god, dat ging ineens van 1 naar 10 in difficulty 🙃 .

Winged scythe +5 maar doet weinig schade. Mijne mimic tear is er ook meestal al aan voor phase 2 begint. Echt lastige boss dit... Dat wordt gaan levellen en achteraf nog eens proberen denk ik.
Ik gebruik die ook, tot hiertoe weinig last met alles, 'k heb wel die mimic tear nog niet. Alé ik ben curieus wat me te wachten staat dan

En magic? Black flame?

Terug
Bovenaan