Elden Ring

Elden Ring

ik krijg te veel weerstand momenteel (net bij ranni s rise), volgens mij heb ik ergens vergeten een juist level pad in te slaan.
momenteel gaat alles naar Vigor, strength, endurance en dexterity. Dat is misschien wat te breed?
Uq6sUxQ.jpg

tQ1sufe.jpg

ik krijg te veel weerstand momenteel (net bij ranni s rise), volgens mij heb ik ergens vergeten een juist level pad in te slaan.
momenteel gaat alles naar Vigor, strength, endurance en dexterity. Dat is misschien wat te breed?
Uq6sUxQ.jpg

tQ1sufe.jpg
Bijna zelfde setup als ik, zie niet meteen fouten in je build.
Ben nu zelf op lvl 77 gewijzigd naar een moonveil build.

Ahja oké , meestal zijn die 0 hit runs voor alle bosses dacht ik ?
Er zijn altijd meerdere categorieën, maar nu (voorlopig) zijn er nog geen regels, no hit is no hit. Dat is altijd zo, het duurt even voor de hele community ergens vaste regels/categorieën hanteert. Uiteindelijk is het bij een no hit run altijd persoonlijke voorkeur hoe je het doet. Speedruns zijn veel gestructureerder omdat dit competitief is, je kan niet allemaal andere regels hanteren want dan kan je niks vergelijken. Bij no hit runs komen er met der tijd ook vaste categorieën, maar dat is minder van belang, uiteindelijk doet iedereen het voor zichzelf en je maakt van je eigen no hit run wat je zelf wilt.

Bijna zelfde setup als ik, zie niet meteen fouten in je build.
Ben nu zelf op lvl 77 gewijzigd naar een moonveil build.
ik denk wel volledig spel met die bloodhound fang en boss shield te doen, die zijn ook al stevig geüpgraded (+6 en +8 ofzo)
ik denk weer wat smithing stones te gaan zoeken ( dus grotten afschuimen )
looks ok in my book.
ja is de eerste keer dat ik een melee build doe, ziet er ook wel fancy uit in dat armour, so thats nice :)
edit: wel storend dat het zwaard niet op de schouder rust, maar daarboven 'hovert'. stoort mij precies meer dan nodig.

Man man, het is toch wel ambetant als ge met uw characters bosses met gemak omlegt en in de endgame dan vijanden tegenkomt (knights met dual claymore's voor degene die zo ver zijn) die schijnbaar infinite poise hebben en kweet-nie-hoeveel hits kunnen vreten voor ze neer gaan :sop:

Net voor het eerst toch problemen gehad met een boss.
General Radahn
Zeker een 10-tal pogingen nodig gehad. Wel cool concept dat FromSoft probeert met deze fight. Zo'n beetje een raid boss gevoel met al die summons.

Sinds kort gebruik ik dus 2 katana's. Effe wennen wel. Ben het gewoon om met schild te spelen. Maar oogt zo cool! Nieuw armor set door side missie te voltooien maakt het compleet.
Een dorpje binnengewandeld, al die onschuldige zielen gemauled en daarna een sub boss verslagen:

Gisteren pas hoarfrost stomp gevonden. Blij dat ik het toch een kwartier heb kunnen gebruiken op volle sterkte! Blijkbaar een serieuze nerf. En ook een aanpassing op Bloody Slash aww. Hopelijk vind ik nu wel makkelijker smithing stones 3, vind nu al voortdurend 4 en 5.

Extra markers voor Merchants zijn er speciaal voor @Savatar in gestoken, ze lezen hier mee. Ook interessant dat ze precies al enkele quests aan't uitbreiden zijn, die van Kenneth Haight is eentje waarvan ik me herinner dat die heel plots en snel eindigde.

Gisteren pas hoarfrost stomp gevonden. Blij dat ik het toch een kwartier heb kunnen gebruiken op volle sterkte! Blijkbaar een serieuze nerf. En ook een aanpassing op Bloody Slash aww. Hopelijk vind ik nu wel makkelijker smithing stones 3, vind nu al voortdurend 4 en 5.

Extra markers voor Merchants zijn er speciaal voor @Savatar in gestoken, ze lezen hier mee. Ook interessant dat ze precies al enkele quests aan't uitbreiden zijn, die van Kenneth Haight is eentje waarvan ik me herinner dat die heel plots en snel eindigde.
Ik ben tempted om niet te patchen tbh en gewoon offline te gaan. De merchant update is wel nice, anderzijds die quest patch is een bugfix, niet echt een uitbreiding. Gewoon incomplete quests op release die nu gefixt zijn en toegevoegd.

Terug
Bovenaan