Je kan die ook farmen door coop bosses te helpen verslaan of invasions, Allez die rune arcs om te activeren.3e main boss verslagen en nu van plan een rebirth te doen.
Die great runes gebruiken doe je best pas ergens endgame zeker ?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan die ook farmen door coop bosses te helpen verslaan of invasions, Allez die rune arcs om te activeren.3e main boss verslagen en nu van plan een rebirth te doen.
Ik heb toch een rune arc of 3 gebruikt bij Radahn hoor.3e main boss verslagen en nu van plan een rebirth te doen.
.Nog tevreden van je confessor? Zit nog maar aan lvl 13 maar denk er aan om over te schakelen naar Vagabond.Ik loop op level 30 confessor ook nog rond met al mijn beginner equip, behalve shield dat veranderd is naar een Brass shield.
Maar alles dat ik tot nu toe kreeg is precies altijd net met rode stats waar ik geen rode wil, in vergelijking met mijn starter equip.
Na wat levels doet starting class er niet toe hoor. Is maar om in het begin iets prebuild te hebben.Nog tevreden van je confessor? Zit nog maar aan lvl 13 maar denk er aan om over te schakelen naar Vagabond.
Bleed is in general vrij sterk ja, maar ge moet er dan wel op comitten. Ben zelf aan het proberen frost+bleed combo.Gisteren overgeschakeld van Longsword naar claws/uchigatana, het lijkt wel easy mode. Heb de indruk dat bleed in de start van het spel OP is. Godrick had geen schijn van kans.
Ik ga gewoon voor quality build atm.
welke boss was het?Ik vond Godrick makkelijker dan Margit. Heb hier wel een NPC gesummoned omdat dit me voor een questline nodig leek, weet niet of je die ontmoet hebt?
Ik heb besloten om toch maar ook wat dingen op te zoeken. Zag door het lijstje van @NDEFCB dat ik minstens éėn baas in Limgrave vergeten was. Eer dat ik die gisteren zelf gevonden had…
Ook eens rustig mijn inventory bekeken om te zien welke items ik allemaal heb en wat ze allemaal doen. Groot was mijn verbazing toen ik zag dat ik een tweede uchigatana heb, geen idee meer waar en wanneer ik die gevonden heb. Ben nu eens aan’t proberen te dual wielden, maar het is nogal wennen.
Level 13.. das maar 3 levels hoger dan het start level van de confessor.Nog tevreden van je confessor? Zit nog maar aan lvl 13 maar denk er aan om over te schakelen naar Vagabond.

Behalve als je je build 100% wil optimaliseren voor pvp, maar dat is voor de trie hardsNa wat levels doet starting class er niet toe hoor. Is maar om in het begin iets prebuild te hebben.

Dropt bij mij precies maar nietbrass shield+5

Ja als je dat wil doen, dan start je wrs ook sowieso deprived of wretched of hoe heet het hierBehalve als je je build 100% wil optimaliseren voor pvp, maar dat is voor de trie hards![]()

.Bedoel je Big BossesMaar let's go for some real bosses now
?Toch al goed geleveld tegen dat punt precieslevel 40, brass shield+5, bloodhound sword+2 (denk dat het zo heet) en wat basic maar degelijk armor.
margit in 2 tries.
godrick net niet neergekregen (nog 20 tot 30 percent over).
wapens upgraden is wel ne moeilijke, waar gaat ge voor sombre smithing stones (3), bijvoorbeeld?
mss toch nog wat ronddolen in caelid eer ik die nog eens probeer?