Elden Ring

Elden Ring

an merk je idd nog niet veel he van de class, denk dat op level 13 de meeste classes wel hetzelfde aanvoelen
Ja en nee, tis ealry als je net je class kiest dat je het verschil net het meeste merkt. Nadien kan je nog compleet overgaan naar iets anders als je dat zelf zou willen, maar als je bij je "class" blijft houden en goed leveld gaat ge end game idd wel een groot verschil in speelstijl merken, net zoals heel in het begin.

Margrit en godric verslagen. Dankzij wat tips van @Booka Shade en dankzij level 40 te zijn 😄. En die boss in het begin ook, waar het spel begint, waar je zo'n sword key moet gebruiken. In die riool achtige toestanden. Zo'n verslavend spel...

Dit spel is echt niet normaal verslavend. Ik zou het ieder moment willen spelen. In het weekend kan ik niet echt gamen en is het aftellen naar zondag avond :-) kan al niet wachten om verder te doen !

Ik ben wat terughoudend om NG+ te beginnen met mijn eerste character... Ben dus deze avond met een nieuw character begonnen want met mijn level 200 character van mijn eerste save ging NG+ mss wat te makkelijk zijn. En met een nieuw manneke kan ik eens een compleet nieuwe build van nul beginnen. Ben van plan om nu vooral magic oriented te spelen en ik moet zeggen, magic gaat hard zeg. Ben door de eerste twee bosses geraakt op lvl 20. Dat ik de moveset al kende, zal ook wel een rol gespeeld hebben.

Ja, ik ben nu level 40, maar alles is zo'n beetje geleveld bij mij. Er springt niet echt iets uit. Mijn Faith was als samurai zeer laag, ik had een wapen gevonden dat 18 Faith ofzo nodig had, heb ik dat maar gedaan. Nu ondertussen ga ik me terug meer op kracht enzo beginnen te richten.

26 uur gespeeld en weet echt niet waar ik heen moet heb al bosses verslegen waar ik blijkbaar nog niet moest zijn. Speel greatsword zonder shield. Ook nog maar 1 main boss gedaan godrick.

Ik ben wat terughoudend om NG+ te beginnen met mijn eerste character... Ben dus deze avond met een nieuw character begonnen want met mijn level 200 character van mijn eerste save ging NG+ mss wat te makkelijk zijn. En met een nieuw manneke kan ik eens een compleet nieuwe build van nul beginnen. Ben van plan om nu vooral magic oriented te spelen en ik moet zeggen, magic gaat hard zeg. Ben door de eerste twee bosses geraakt op lvl 20. Dat ik de moveset al kende, zal ook wel een rol gespeeld hebben.
Adula's moonblade(Ranni's quest) is echt een goede allround spell en Ranni's dark moon om bosses hun magic resistance te debuffen gedurende +-1min. En best staff in de linkse hand en dan een dagger met Royal Knights Resolve ashes of war in de rechtse hand zodat je die skill kan activeren. Als je uw dagger niet gebruikt en alleen je staff heb je een 80% damage boost voor 8 seconden met je spells.

Level 13.. das maar 3 levels hoger dan het start level van de confessor.
Dan merk je idd nog niet veel he van de class, denk dat op level 13 de meeste classes wel hetzelfde aanvoelen ;)

Ik heb tot level 20 constant die gate ruins gedaan totdat ik een brass shield gedropt kreeg.
En ben nu level 31, meeste encounters en caves in limgrave west en east gedaan maar nog geen "sterkere" bosses zoals bijvoorbeeld die tree sentinel gedaan.

Gisteren naar lvl 22 gegaan en voor de eerste keer een paar deftige vijanden kunnen verslaan, ben nu wel terug terug mee met de confessor. Met wat extra spells wordt het wel leutiger.

Dit spel is echt niet normaal verslavend. Ik zou het ieder moment willen spelen. In het weekend kan ik niet echt gamen en is het aftellen naar zondag avond :) kan al niet wachten om verder te doen !
Ik heb het de zaterdag na release gekocht, halfuur gespeeld niks voor mij. Op tweedehands gezet en verkocht, en 15€ winst gedaan.
Dat allemaal op op een tijdspanne van 4u 😂😅

Ik heb het de zaterdag na release gekocht, halfuur gespeeld niks voor mij. Op tweedehands gezet en verkocht, en 15€ winst gedaan.
Ale echt wel een zalig spel al heel lang geleden dat ik zoveel tijd gestoken heb in een game :)

Eerst lvl 56 op de Xbox en nu terug begonnen op de PS5

Raar maar waar. Toen elden ring op de proppe kwam, had ik ook een meh gevoel. Wist niet zeker of ik deze wel ging spelen. Sprak mij totaal niet aan met de beelden die toen beschikbaar waren. Heb ook enkel maar demon souls remake gespeeld. Al de rest niet. Deze toch een kans gegeven en voor mij is dit een schot in de roos. Maar moet wel toegeven. Voor mij is het ook wel mage builds zoals bij demon souls in combinatie met melee. Puur melee is een no go voor mij. Voor velen is dit de easy way maar zo geniet ik toch optimaal van de game.

Is er iemand die me misschien een handje wilt helpen? Heb een tweede uchigatana nodig en heb geen zin om opnieuw te beginnen op ps5 :p Eentje heb k er al gevonden, maar de andere is enkel optie via trade. Voeg me toe op psn: Opperbink

Laatst bewerkt:
heb nu die generaal gevonden maar met men greatsword die nog niet upgegrade is doet het nie veel dps ik vind die stenen lvl 1 nergens voor men wapens up te graden
Na 26u moet je volgens mij nog niet bij die generaal zijn hoor. Denk dat ik die eens per ongeluk was tegengekomen maar was duidelijk dat dit eerder voor een hoger level was.

Gisteren een prductief dagje gehad. Melee combat begint wat te beteren, met als gevolg 4 bosses kunnen afmaken
Leonine misbegotten
Margrit the fell omen
Aan weeping evergoal
En die boss aan de table of lost grace.

Is er iemand die me misschien een handje wilt helpen? Heb een tweede uchigatana nodig en heb geen zin om opnieuw te beginnen op ps5 :p Eentje heb k er al gevonden, maar de andere is enkel optie via trade. Voeg me toe op psn: Opperbink
als ge tussen nu en 30 min online kunt zijn kan ik u helpen

Terug
Bovenaan