Elden Ring

Elden Ring

3e main boss verslagen en nu van plan een rebirth te doen.
Die great runes gebruiken doe je best pas ergens endgame zeker ? :)
Ik heb toch een rune arc of 3 gebruikt bij Radahn hoor.
Uiteindelijk neergekregen met een combinatie van lightning spear en rotten breath. Kan mij nie voorstellen hoe ge daar als melee moet aan beginnen 😵.

Haha. Radahn tegen dat ik daar doorhad wat ik moest doen had ik er al 20 trials opzitten. Dommie ikke :-) en ik maar rollen en schuilen om nog maar tot bij hem te geraken. Man man man.

level 40, brass shield+5, bloodhound sword+2 (denk dat het zo heet) en wat basic maar degelijk armor.
margit in 2 tries.
godrick net niet neergekregen (nog 20 tot 30 percent over).
wapens upgraden is wel ne moeilijke, waar gaat ge voor sombre smithing stones (3), bijvoorbeeld?
mss toch nog wat ronddolen in caelid eer ik die nog eens probeer?

Ik vond Godrick makkelijker dan Margit. Heb hier wel een NPC gesummoned omdat dit me voor een questline nodig leek, weet niet of je die ontmoet hebt?

Ik heb besloten om toch maar ook wat dingen op te zoeken. Zag door het lijstje van @NDEFCB dat ik minstens éėn baas in Limgrave vergeten was. Eer dat ik die gisteren zelf gevonden had…

Ook eens rustig mijn inventory bekeken om te zien welke items ik allemaal heb en wat ze allemaal doen. Groot was mijn verbazing toen ik zag dat ik een tweede uchigatana heb, geen idee meer waar en wanneer ik die gevonden heb. Ben nu eens aan’t proberen te dual wielden, maar het is nogal wennen.

Gisteren overgeschakeld van Longsword naar claws/uchigatana, het lijkt wel easy mode. Heb de indruk dat bleed in de start van het spel OP is. Godrick had geen schijn van kans.

Ik ga gewoon voor quality build atm.

Wat is een goeie site voor builds op te zoeken? Wil shield-sword build maken, maar weet dan niet goed of alles in strength, faith, dex etc moet.

Ik loop op level 30 confessor ook nog rond met al mijn beginner equip, behalve shield dat veranderd is naar een Brass shield.
Maar alles dat ik tot nu toe kreeg is precies altijd net met rode stats waar ik geen rode wil, in vergelijking met mijn starter equip.
Nog tevreden van je confessor? Zit nog maar aan lvl 13 maar denk er aan om over te schakelen naar Vagabond.

Gisteren overgeschakeld van Longsword naar claws/uchigatana, het lijkt wel easy mode. Heb de indruk dat bleed in de start van het spel OP is. Godrick had geen schijn van kans.

Ik ga gewoon voor quality build atm.
Bleed is in general vrij sterk ja, maar ge moet er dan wel op comitten. Ben zelf aan het proberen frost+bleed combo.

Ik vond Godrick makkelijker dan Margit. Heb hier wel een NPC gesummoned omdat dit me voor een questline nodig leek, weet niet of je die ontmoet hebt?

Ik heb besloten om toch maar ook wat dingen op te zoeken. Zag door het lijstje van @NDEFCB dat ik minstens éėn baas in Limgrave vergeten was. Eer dat ik die gisteren zelf gevonden had…

Ook eens rustig mijn inventory bekeken om te zien welke items ik allemaal heb en wat ze allemaal doen. Groot was mijn verbazing toen ik zag dat ik een tweede uchigatana heb, geen idee meer waar en wanneer ik die gevonden heb. Ben nu eens aan’t proberen te dual wielden, maar het is nogal wennen.
welke boss was het?

gisteren heb ik ook eindelijk die tree sentinel neergekregen, net als nog wat andere kleinere bosses ten zuiden van het kasteel. blijft fun om te doen.

Nog tevreden van je confessor? Zit nog maar aan lvl 13 maar denk er aan om over te schakelen naar Vagabond.
Level 13.. das maar 3 levels hoger dan het start level van de confessor.
Dan merk je idd nog niet veel he van de class, denk dat op level 13 de meeste classes wel hetzelfde aanvoelen ;)

Ik heb tot level 20 constant die gate ruins gedaan totdat ik een brass shield gedropt kreeg.
En ben nu level 31, meeste encounters en caves in limgrave west en east gedaan maar nog geen "sterkere" bosses zoals bijvoorbeeld die tree sentinel gedaan.

Dik 10 uur gespeeld, ben nu terug gegaan naar waar de open wereld begint. Waar die gast op dat groot paard rond stapt. Heb die juist verslagen, heb nu het gevoel dat ik kan verder doen richting 'main quest'. Tot nu toe vooral rond zitten trekken enzo, zitten levelen, paar sub bosses verslagen. Maar let's go for some real bosses now 😜.

level 40, brass shield+5, bloodhound sword+2 (denk dat het zo heet) en wat basic maar degelijk armor.
margit in 2 tries.
godrick net niet neergekregen (nog 20 tot 30 percent over).
wapens upgraden is wel ne moeilijke, waar gaat ge voor sombre smithing stones (3), bijvoorbeeld?
mss toch nog wat ronddolen in caelid eer ik die nog eens probeer?
Toch al goed geleveld tegen dat punt precies :p

Ge gaat die materials nog genoeg vinden in verdere gebieden hoor. Zou maar raar zijn dat ge in het begin gebied tot +10 al zou kunnen gaan.

Terug
Bovenaan