Elden Ring

Elden Ring

Vraagje,
Ik heb een Confessor als class en heb momenteel maar 10 int. omdat dit niet zo belangrijk is.
Nu heb ik het Sword of night and flame gevonden en dit lijkt me waanzinnig goed.
Echter heb ik hier 25 int voor nodig.
Mensen die ervaring hebben met die wapen als confessor.
Is het de moeite om in int. te investeren als confessor of niet ?

Vraagje,
Ik heb een Confessor als class en heb momenteel maar 10 int. omdat dit niet zo belangrijk is.
Nu heb ik het Sword of night and flame gevonden en dit lijkt me waanzinnig goed.
Goh uiteindelijk is je class enkel maar belangrijk voor wat je in het begin wil spelen en welk starting armor je mooi vindt. Aangezien je start met meer of minder punten in specifieke attributes is de class dus vooral belangrijk voor je speelstijl early game. De vraag is dus in mijn ogen eerder: welke speelstijl wil JIJ uitproberen? :D

PS: ergens in het spel zal je ooit iets vinden waarmee je je stats kan respeccen als je dat wil. Dus je moet ook niet echt schrik hebben dat je foute investeringen maakt.

Vraagje,

Uiteindelijk je eigen keuze, ik speel ook als confessor en ben volledig voor Faith aan het gaan, dus 25 int ga ik sowieso niet doen.
Net ff opgezocht en zwaard ziet er idd heel goed uit, maar ik blijf bij mn winged scythe ( voor nu toch)

Speel atm ook met iets waar ik totaal niet voor geleveld heb, twinblades die puur op DEX scalen terwijl ik full STR gegaan ben. Lukt voorlopig nog perfect, beetje bleed er bij en dat compenseert veel. Ik hoop gewoon dat tegen ik kan respecen ik weet wat ik wil doen xD

Uiteindelijk je eigen keuze, ik speel ook als confessor en ben volledig voor Faith aan het gaan, dus 25 int ga ik sowieso niet doen.
Net ff opgezocht en zwaard ziet er idd heel goed uit, maar ik blijf bij mn winged scythe ( voor nu toch)
Ja ziet er idd cool uit. Ik ben nu ook met de Winged Scyte bezig. Zou nog een 2de scythe willen hebben zodat ik kan dual weelden :)

Ja ziet er idd cool uit. Ik ben nu ook met de Winged Scyte bezig. Zou nog een 2de scythe willen hebben zodat ik kan dual weelden :)
Die 2de scythe heb ik idd ook al, en daar kan je wel ashes opzetten om die faith scaling te krijgen, maar die L2 move van Winged Scythe vind ik gewoon zoooo goed :)
Waar zit je ergens?

Die 2de scythe heb ik idd ook al, en daar kan je wel ashes opzetten om die faith scaling te krijgen, maar die L2 move van Winged Scythe vind ik gewoon zoooo goed :)
Waar zit je ergens?
Ah ok, Waar heb je uwen 2de scyth gevonden ?
Ik zit nu terug even in Limgrave wat te doen dat ik gemist had.
Had al wel Margit en Godrick gedaan en voor de rest heel veel open world gedaan. Ben nu lvl 41.
Maar Elden Ring combineren met GT 7 is niet een goeie combinatie :)

Zit jij al ver ?

Ah ok, Waar heb je uwen 2de scyth gevonden ?
Ik zit nu terug even in Limgrave wat te doen dat ik gemist had.
Had al wel Margit en Godrick gedaan en voor de rest heel veel open world gedaan. Ben nu lvl 41.
Maar Elden Ring combineren met GT 7 is niet een goeie combinatie :)

Zit jij al ver ?
Eigenlijk niet veel boven Limgrave, als je net in Liurnia komt, dacht ergens aan de oost kant
Ik zit op dit moment nog steeds in Liurnia, ik wil alles zien wat er te zien valt, dus ik loop constant verloren (heb ik liefste ;))
Ben ondertussen level 61

Eigenlijk niet veel boven Limgrave, als je net in Liurnia komt, dacht ergens aan de oost kant
Ik zit op dit moment nog steeds in Liurnia, ik wil alles zien wat er te zien valt, dus ik loop constant verloren (heb ik liefste ;))
Ben ondertussen level 61
Ah ok thx, dan ga ik vanavond eens op zoek naar die 2de scythe.
Ja ik ken dat gevoel van verloren lopen.
Als je ergens aan begint en dan 2 uur later pakt ben je al 4 keer van richting veranderd :) ... Maar dat is inderdaad het leuke aan het spel.

IMG_20220309_162459.jpg

Let the suffering begin 😄

Ik ben volledig Liurna of The Lakes aan het doen, is echt wel gigantisch. Enkele interessante bosses gedaan maar hoop nu stilletjes aan te kunnen respeccen en een nieuwe outfit te vinden, loop al een 20 tal uur met de Twinned set rond.

Ik ben volledig Liurna of The Lakes aan het doen, is echt wel gigantisch. Enkele interessante bosses gedaan maar hoop nu stilletjes aan te kunnen respeccen en een nieuwe outfit te vinden, loop al een 20 tal uur met de Twinned set rond.
Kga niet liegen ik ben nu ook dat deel aan het doen en ik ben wat gedemotiveerd geraakt door de omvang van de hele wereld xD

Ik ben sinds liurnia stukken open world beginnen skippen. Tis mij net niet interessant genoeg om allemaal te blijven verkennen.

Ik ben nog altijd heel op het gemak aan’t spelen in relatief korte sessies van een uurtje, net geen 15u bezig, nog altijd rond level 35. Godrick verslagen in 4 pogingen, daarna wat rondgedwaald in Liurnia of the Lakes. Moet wel nog eens terug naar Stormveil Castle omdat ik een stukje vergeten ben te doen, denk ik.

Ik vind het toch nog altijd leuk om te verkennen omdat ik nooit het gevoel heb dat het een tijdsverspilling is, in elke richting is wel iets te vinden. De field bosses en dungeons gebruik ik ook om “gewoon” te kunnen levellen ipv te moeten grinden. Merk nu wel al dat ik niet meer zo makkelijk door de gewone vijanden heen ga dan in Limgrave dus de moeilijkheidscurve zit voor mij momenteel nog heel goed.

Zijn er hier veel die op PC spelen?
Dark Souls speelde ik altijd op PS, maar mijn 4 is al te oud en geen 5 in huis. Dus vraag me af hoe dat speelt op keyboard qua movement, skills etc.

Wachten tot het spel eens in promotie komt, zal er niet in zitten :unsure:

Dark Souls speelde ik altijd op PS, maar mijn 4 is al te oud en geen 5 in huis. Dus vraag me af hoe dat speelt op keyboard qua movement, skills etc.

Je kan volgens mij wel je PS4 controller op je PC gebruiken.

Ik speel op PC met een xbox controller. Gewoon kabelke in de pc en niks van opzet vereist, werkt perfect 👌

ook 15u bezig, level 34 ofzo. veel te veel aan het verkennen nog, maar in Limgrave worden de standaard kereltjes te easy.
Speel 3u tot 5u aan een stuk, de game heeft u gewoon vast eens ge begonnen zijt.
Een aantal bosses en mini-bosses die ik heb geveld per sessie:

mqqndqg:
- tibia mariner (2)
- Anastasia (5)
- Beastman of farum azula (2)

eergisteren:
- Demi human chiefs (1)
- grave warden duelist (&)
- darriwil (2)

gisteren:
- burial tree watchdog (1)
- stone digger troll (1)
- bloody finger neijrus + Patches (3) (1)
- guardian golem (1)
- black knife assassin (1)
- nights cavalry (3)
- leonine (1)

geprobeerd maar uitgesteld tot moed verzameld:
- Margit (keer gezien en gedacht, nope not today) en
- Tree Sentinel (dat fucking gouden paard dat klaar staat om u langs achter in de rakker te pakken helemaal in het begin)

Terug
Bovenaan