Normaal moet je daar over/rond kunnen gaan hoor. Je kan in theorie quasi eindeloos verkennen jaKan je eigenlijk eindeloos verkennen? Heb margit nog niet gedaan, maar richting Caelid stompte ik op zo een muur/stenen in vuur? Daar kon ik niet verder.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal moet je daar over/rond kunnen gaan hoor. Je kan in theorie quasi eindeloos verkennen jaKan je eigenlijk eindeloos verkennen? Heb margit nog niet gedaan, maar richting Caelid stompte ik op zo een muur/stenen in vuur? Daar kon ik niet verder.

Niet veel toch.Er zijn dacht ik wel enkele plekken waar je niet geraakt tot je voorbij een bepaalde boss/quest bent.
BijvoorbeeldNiet veel toch.
Ja er zijn sowieso dingen eh, maar je kan best absurd veel doen zonder iets main related te doen.BijvoorbeeldNokron, daar kan je zover ik weet niet geraken (buiten een klein stukje) zonder Radahn te doen
Talisman pouches zijn onmiddellijk actief dacht ik. En goh echte guides weet ik niet, maar er zijn op youtube wel wat interessante dingen terug te vinden als je een bepaalde speelstijl wil volgen.2 vraagjes:
1.Die talisman pouch , moet je die ergens activeren om meer slots te krijgen of gebeurt dat automatisch ?
2. Mijn current build is ongeveer 30 str , 24 endurance, 24 vigor en 17 dex. Ik doe maar wat maar is er nergens een guide ofzo om te zien hoe je best je builds aanpakt.
Ja hangt af van wat je wil doen natuurlijk, beetje opletten met overal in te investeren, je kan gelukkig nog respecen.2 vraagjes:
1.Die talisman pouch , moet je die ergens activeren om meer slots te krijgen of gebeurt dat automatisch ?
2. Mijn current build is ongeveer 30 str , 24 endurance, 24 vigor en 17 dex. Ik doe maar wat maar is er nergens een guide ofzo om te zien hoe je best je builds aanpakt.
Des is voor velen te old school denk ik. Voor nieuwkomers lijkt me dat niet bepaald de beste entry point, ookal was dat vroeger voor anderen wel het geval... De standaarden van veel mensen zijn denk ik al dusdanig veranderd dat als nieuweling het concept van Des niet zo goed meer stand houd. OG's gaan dit wel met veel plezier spelen en wrs de mensen die al andere Souls games gespeeld hebben, maar de OG niet zal dit wel smaken. Kan me dus inbeelden met dat er nog niet veel PS5 games waren en dat dit toch een iconische game was dat velen dit eens wouden proberen maar dan toch iets hadden van nope... terwijl ER echt veel instapvriendelijker is.Ik vind het vooral zot dat er nog niet echt exemplaar te vinden zijn op B&S. Toen Demon’s Souls Remake uitkwam, waren er dat toch wel heel wat als ik mij dat goed herinner.
Hoe bedoel je?De ancients hier weten het ongetwijfeld al. Maar dit is mijn eerste spel van dit genre en ik wist niet dat je dit spel kan herspelen met je character en dat dit ook zijn voordelen heeft.
Dus ik deel het hier even voor de andere nieuwkomers.
Hij bedoelt ng+ denk ikHoe bedoel je?
Ja klopt inderdaad.Hij bedoelt ng+ denk ik
Ik heb eerst caelid gedaan. En ga nu naar altus.Na Rennala, waar kan ik het best eerst naartoe gaan? Caelid of Altus Plateau? Ik heb Limegrave, Weeping Peninsula en Liurnia of the Lakes al gedaan.
Ik heb toen eerst Caelid gedaanNa Rennala, waar kan ik het best eerst naartoe gaan? Caelid of Altus Plateau? Ik heb Limegrave, Weeping Peninsula en Liurnia of the Lakes al gedaan.