Elden Ring

Elden Ring

Alle Margit is neer was uiteindelijk lvl 23 en mijn weapon +2 Damage was nog altijd nihil tbh, maar met een andere spirit en de moveset al wat beter onder de knie te hebben, dan toch na 4 extra pogingen neer gekregen met gewoon melee. kga niet zeggen dat het nipt was, maar kga het ook niet ontkennen.

Intussen ergens in level 50. Ik speel vooral met greatsword, met of zonder shield naargelang de situatie. 't Is niet altijd gemakkelijk om full melee te spelen, maar ik vind het wel heel rewarding. Echt tof om de moveset van een boss te leren om hem zo neer te krijgen. Ben nu vooral aan 't investeren in strength, vigor, dex en endurance

Eerste (mini?)boss verslaan: Beastman of Farum Azula

Is in één keer gelukt op level 15, zal mezelf nog niet teveel hoop geven dat het zo zal blijven :biglaugh:

Is in één keer gelukt op level 15, zal mezelf nog niet teveel hoop geven dat het zo zal blijven :biglaugh:
Mag je gerust trots op zijn als je nog niet veel ervaring had, als ook op het feit dat je nuchter blijft en beseft dat dit niet alles is wat je te wachten staat :p

Die boss is een heel goeie introductie. Was ook mijn eerste die ik ontdekt had (na de tree sentinel te ontwijken). Maakt uw borst maar al nat voor alles wat nu nog zal komen :D

Ben net toch eens gaan piepen online om te kijken wat ik mogelijks gemist zou hebben in het eerste gebied, voor ik naar het volgende ga. Blijkbaar toch een min boss of 5/6... Denk dat ik het telkens zo ga doen, zelf een beetje progressen en spelen en als ik echt denk tis tijd om een regio verder te gaan, dan eerst eens kijken wat ik mogelijks gemist heb en dat eerst doen. Der is echt zo veel te doen dat ik denk er met een maand niet te komen... xD

Tegenwoordig kan ik weinig tot niet gamen maar ik heb echt een "craving" op het werk waarbij ik niet kan wachten om verder te doen met Elden Ring. Echt jaren geleden dat ik zo een gevoel had bij een game, voel mij terug 16! :tongue:

Die Tibia Mariner was voor mij tot nu toe de meest underwhelming bossfight ever 🙃
Ben die net ook tegengekomen :)

Ondertussen Tree Sentinel en Margrit ook neer als level 24. Eerste gebied nog wat clearen voor ik verder ga.

Topspel tot nu toe! Maar had niet anders verwacht.

Trouwens mijn coolste moment tot nu toe:

Dat gebied onder de Siofra River:love:. Prachtige locatie! Had wel de indruk dat ik serieus underleveld was.

Trouwens mijn coolste moment tot nu toe:

Dat gebied onder de Siofra River:love:. Prachtige locatie! Had wel de indruk dat ik serieus underleveld was.
Zot hé :love2:, had ook die indruk, iets verder proberen gaan, maar was best pittig. In dat groot gebied waar ge die vuurdingen moet aansteken dacht ik...hmmm mss moet ik hier nog niet zijn.

Idd, ervaar ik ook. Mijn fire spells one shotten veel mobs, terwijl als ik switch naar sword & shield het toch allemaal heel lastig aanvoelt. Heb een strength/ faith build trouwens. Volgens mij hebben ze in Elden Ring gewoon zoveel verschillende spells gestoken dat ze magic based builds echt willen aanmoedigen.

Spijtig voor de warriors onder ons wel :unsure:
Ben jij confessor dan ? Ik in ieder geval wel. Met mijn fire spells doe ik bij gewone vijanden wel redelijk wat dmg. Bij de bosses niet veel eigenlijk en hang ik vast aan meelee. Niet evident idd

Ben jij confessor dan ? Ik in ieder geval wel. Met mijn fire spells doe ik bij gewone vijanden wel redelijk wat dmg. Bij de bosses niet veel eigenlijk en hang ik vast aan meelee. Niet evident idd

Ik speel als confessor. Die fire spells doen toch redelijk veel damage op bosses ook? ALhoewel ik toch vooral mn summon gebruik, die dan buff, en vooral melee dan

2nd boss defeated

Bloodhound Knight Darriwil

Dat was al andere koek, een 15 tries nodig gehad schat ik maar uiteindelijk is het dan toch gelukt, het blokken begin ik enigzins te snappen. Reward voor het verslaan blijkt ook heel groot te zijn:

Mijn dex moet wel nog heel wat omhoog, blijkbaar is het wel echt een enorm goed wapen dus mijn plan zou zijn om nu 6 levels in Dex te steken zodat ik deze kan dragen.

2nd boss defeated

Bloodhound Knight Darriwil

Dat was al andere koek, een 15 tries nodig gehad schat ik maar uiteindelijk is het dan toch gelukt, het blokken begin ik enigzins te snappen. Reward voor het verslaan blijkt ook heel groot te zijn:

Mijn dex moet wel nog heel wat omhoog, blijkbaar is het wel echt een enorm goed wapen dus mijn plan zou zijn om nu 6 levels in Dex te steken zodat ik deze kan dragen.
Dat is idd een héél goed wapen. Ik gebruik op dit moment quasi alleen maar die. Ook die weapon art als ge hem 2 handed gebruikt is super.

Terug
Bovenaan