Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt uwe stream verlaten voor meteen hier te posten xD
kben er al sinds gisteren met bezigIs dat nu zo moeilijk?
op naar de volgende 7uur bij de volgende bossDa vond kik nu toch ook, zag er niet zo heel moeilijk uit...Is dat nu zo moeilijk?

awel,veel plezier alst aan u isDa vond kik nu toch ook, zag er niet zo heel moeilijk uit...![]()

Wa lvl waart ge nu?awel,veel plezier alst aan u is![]()
108Wa lvl waart ge nu?
de dikke en dunneVan die dikke hebde wel serieus slaag gekregen![]()
Das meer dan veel streamers die elke dag streamdevoila,vanaf morgen terug werken dus tis gedaan met no lifen
zit aan 62 uur![]()

Ik gebruik ze om plaatsen aan te duiden waar ik nog eens moet terugkeren. Misschien een boss die ik nog niet verslaan heb, een merchant die nog niet leeggekocht is of een area die ik nog moet clearen.Maken jullie veel gebruik van die markers op de map? Bv om aan te duiden waar npc's, merchants,.. zitten of welke dungeons je al gecleared hebt
heb het gevoel dat ik hier nog niet zo vroeg had moeten zitten, maar precies erg handig.Voor welke build ga je gaan? Die reus is een gewone vijand maar wel erg sterk, eigenlijk een ideale training en je krijgt er veel runes voor. De eerste keer had ik er ook moeite mee, nu enkele uren later ga ik die even doden als ik snel wil levellen.Een uurtje ver, tutorial boss gedaan en ge-oneshot door tree sentinel
Daarna eventjes links uitgeweken en een monster gedood na 3 keer doodgaan, was volgens mij geen boss al zag hij er zeker zo wel uit. Giant met een serieuze wonde in zijn buik die in de tweede helft van het gevecht zijn zwaard erbij nam.
Is het eigenlijk de bedoeling dat je al die houten prullen kapot slaat voor loot ? In een volledig uur niets eruit gevonden.
Ondertussen 2,5u ver en de learning curve is inderdaad steil, de reus is ondertussen ook een makkie geworden. Zo heb ik nu een nieuwe verslagen bij die bridge in Limgrave terwijl ik van 4 kanten beschoten werd.Voor welke build ga je gaan? Die reus is een gewone vijand maar wel erg sterk, eigenlijk een ideale training en je krijgt er veel runes voor. De eerste keer had ik er ook moeite mee, nu enkele uren later ga ik die even doden als ik snel wil levellen.
Loot is normaal goed aangeduid door een blinkend lichtje/vlammetje. Soms zie je dat achter wat rommel maar je moet niet per se alles kapot maken. Het meeste ligt gewoon open en bloot in de open wereld.