Idem hier. In de loop van het jaar zal ik me er eens aan wagen.Loop niet warm van dit soort games, maar de trailer spreekt me dan weer ontzettend aan.
’t Is dat ik echt (rot)slecht ben in soulslike games.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem hier. In de loop van het jaar zal ik me er eens aan wagen.Loop niet warm van dit soort games, maar de trailer spreekt me dan weer ontzettend aan.
’t Is dat ik echt (rot)slecht ben in soulslike games.
Dat zeggen ze ook al vanaf het begin; het is een Souls-game, maar je kiest nu beetje meer zelf om vijanden te vermijden en delen van de kaart te ontdekken om dan via de (talrijke) Sites of Grace gewoon heen en weer te reizen. Of het nu naar een merchant is of naar een boss.Dat is ook de reden waarom dit mij zo aanspreekt.
In de vorige DS games was het telkens zoveel hetzelfde stuk opnieuw doen om aan die ene boss te komen dan.
Op den duur was ik zo ana het rushen dat ik zelf niet meer opnieuw bij een bepaalde boss geraakte.
In dit open world concept denk ik dat je veel meer op het gemak alle kunt leren en dat je ook lekker kunt gaan verkennen wanneer je gefrustreerd geraakt omdat je telkens dood gaat.
Hopelijk denk ik er vrijdagavond na een paar uur nog zo over![]()
Ik ook wrs, maar ik zie wel waar de game me brengt, mijn eerste playtrough probeer ik altijd beetje yolo te gaan en we zien welNet de trailer gezien... wow. Laat maar komen!
Ik ga voor een Quality Build met Magic support voor een 1e playthrough.

Zot?In dinant kan je hem al krijgen![]()
Is zo hoor stargames de befaamde winkel.
Dan hoop ik mss morgen al in deze contreienIs zo hoor stargames de befaamde winkel.

Neen da beslissen wij!!!Ik beslis nog steeds zelf hoe ik de game wil spelen, nee?
In that case, 'k heb nog altijd niet beslist over welke klasse ik ga starten, helpt eens!Neen da beslissen wij!!!
prisoner voor u!In that case, 'k heb nog altijd niet beslist over welke klasse ik ga starten, helpt eens!
toevallig net Dark Souls 3 platinum gehaald, letterlijk 10 min geleden, en met magic is die Ludex is echt zoooo makkelijk, melee op zich ook, maar nie te vergelijken met magic.Gisteren eens DS III opnieuw geinstalleerd en heb geen tijd meer om verder te doen tot Elden Ring.
Hoe moeilijk is Iudex Gundyr in vergelijking met andere bosses ? Is de enige die ik tot ik terug ben kan proberen en die lukt wel na 3x dood te gaan.
In all fairness, das basicly ne sterke mob met een grote boss HP bar IMOGisteren eens DS III opnieuw geinstalleerd en heb geen tijd meer om verder te doen tot Elden Ring.
Hoe moeilijk is Iudex Gundyr in vergelijking met andere bosses ? Is de enige die ik tot ik terug ben kan proberen en die lukt wel na 3x dood te gaan.
. Denk dat er moeilijkere mobs zijn dan deze boss.
morgen is het bijna zover! hier heb ik lang op gewacht