Elden Ring

Elden Ring

Dat is ook de reden waarom dit mij zo aanspreekt.
In de vorige DS games was het telkens zoveel hetzelfde stuk opnieuw doen om aan die ene boss te komen dan.
Op den duur was ik zo ana het rushen dat ik zelf niet meer opnieuw bij een bepaalde boss geraakte.
In dit open world concept denk ik dat je veel meer op het gemak alle kunt leren en dat je ook lekker kunt gaan verkennen wanneer je gefrustreerd geraakt omdat je telkens dood gaat :) .
Hopelijk denk ik er vrijdagavond na een paar uur nog zo over :)
Dat zeggen ze ook al vanaf het begin; het is een Souls-game, maar je kiest nu beetje meer zelf om vijanden te vermijden en delen van de kaart te ontdekken om dan via de (talrijke) Sites of Grace gewoon heen en weer te reizen. Of het nu naar een merchant is of naar een boss.

Hype hype hype hhhhhhhhhhhyyyyypuh!!!
Tot ongeveer binnen een dik maandje jongens. I'm going dark now.

@kaydoh Prophet my boy, hoe goed ziet dat er niet uit. En anders teerling erbij pakken en het lot laten kiezen :p

Gisteren eens DS III opnieuw geinstalleerd en heb geen tijd meer om verder te doen tot Elden Ring.
Hoe moeilijk is Iudex Gundyr in vergelijking met andere bosses ? Is de enige die ik tot ik terug ben kan proberen en die lukt wel na 3x dood te gaan.

Gisteren eens DS III opnieuw geinstalleerd en heb geen tijd meer om verder te doen tot Elden Ring.
Hoe moeilijk is Iudex Gundyr in vergelijking met andere bosses ? Is de enige die ik tot ik terug ben kan proberen en die lukt wel na 3x dood te gaan.
toevallig net Dark Souls 3 platinum gehaald, letterlijk 10 min geleden, en met magic is die Ludex is echt zoooo makkelijk, melee op zich ook, maar nie te vergelijken met magic.
Hoe die zich vergelijkt met andere bazen, waarschijnlijk toch één van de makkelijkere ja

In all fairness, das basicly ne sterke mob met een grote boss HP bar IMO 😅. Denk dat er moeilijkere mobs zijn dan deze boss.

Edit: das niet om u af te schrikken tho, ma tis wel zo. Das gewoon wat een intro tutorial fight, en sure uwe eerste keer gaat da mss moeilijk over komen, maar als ge da spel verder speelt en dan ooit dat opnieuw gat doen gaje zelf ook denken oof amai, das ne pushover :p

morgen is het bijna zover! hier heb ik lang op gewacht
PYe4A3T.gif

Terug
Bovenaan