Elden Ring

Action PC PS5 PS4 XBOX Elden Ring

Gelukkig dat al die extras me weinig kan schelen, Steam > Buy DLC. Done. En nu wachten tot 21 juni.

Benieuwd hoe groot het spel zal zijn met dat prijskaartje.

Misschien in de tussentijd ne nieuwe build proberen te vinden dat ik nog leuker ga vinden dan mijn huidige magebuild. :)
 
GOT IT!!!

3a9e73d512159a860e8056289480d868.gif
 
Verhaalgewijs kan ik natuurlijk geen fluit afleiden uit deze trailer, maar de nieuwe omgevingen en vijanden en (vergeef me de kindertaal) VIBES zien er weer top-tier Fromsoft uit. Onmiddellijk spelen als het uitkomt. :love:

@Bunkerbudy Gaat ge uw playthrough nog afmaken tegen de release?
 
Van 16u al zat het in mijn winkelmandje en afrekenen ging maar niet, echt een uur moeten refreshen en gelukt om die CE en helm te kopen :p Voel mij ineens wel armer, maar tis Elden Ring, dus mentaal gaat het nog goed met mij :biglaugh:
 
Van 16u al zat het in mijn winkelmandje en afrekenen ging maar niet, echt een uur moeten refreshen en gelukt om die CE en helm te kopen :p Voel mij ineens wel armer, maar tis Elden Ring, dus mentaal gaat het nog goed met mij :biglaugh:
De helm heb ik niet gekocht, kheb die andere van de premium ook niet dus dacht meeeh, ik overleef het wel zonder 😂

Maar gratz met de aankoop!
 
De helm heb ik niet gekocht, kheb die andere van de premium ook niet dus dacht meeeh, ik overleef het wel zonder 😂

Maar gratz met de aankoop!
Ging die niet gekocht hebben eerst, maar had die van de Premium al (en die werd geleverd met verroeste vijzen btw!) en dacht: why not. Ook handig, die 20% korting op de Bandai Store. Scheelt toch.
 
21 juni pas, da's nog even wachten natuurlijk, maar we hebben tenminste al een datum. Dan heb ik tegen dan nog de tijd om de andere Soulsgames te platten (DS2 gisteren al afgevinkt).

De DLC lijkt wel een pak groter te zijn dan ik initieel had gedacht. Ik hoop alleen dat die iets compacter is dan de main game.
 
Eindelijk besteld! Ook nog geen mail, maar hij staat onder account met shipping address enal, dus maak me er niet te veel zorgen over :). Was toch wel een poging of 10.
 
Terug
Bovenaan