Elden Ring

Action PC PS5 PS4 XBOX Elden Ring

Is er een optie om enkel het artbook te kopen en de dlc ? Die statues doen me niet veel :p

Aha nevermind, is enkel ps5 en toch al uitverkocht.
De fysieke artbook is er enkel voor de collector's edition (die van 250 euro). Die is nu wel denk ik out-of-stock, zie toch temporarily available. De premium bundle bevat wel de digitale artbook, maar ik kan begrijpen dat dat u niet zou interessere.
 
Aan het overwegen hier toch nog aan te beginnen na TR1 ipv MH verder te zetten. Hmmm
Screenshot-2024-02-22-19-26-57-677-com-android-chrome.jpg
 
Ik zit eigenlijk met ongekeerde, ik geraak niet weg van MHW. Sinds XCOM geleden da'k nog eens zo fanatiek voor een franchise ben gevallen. Vooral dat "MMO-lite" aspect dat hier toch iets nieuw brengt voor mij persoonlijk.

Elden Ring is geweldig. Maar 'tis eigenlijk gewoon Dark Souls 3 hé. En uit die trilogy moet ik nog eerst Bloodborne uitspelen :p
 
Ik zit eigenlijk met ongekeerde, ik geraak niet weg van MHW. Sinds XCOM geleden da'k nog eens zo fanatiek voor een franchise ben gevallen. Vooral dat "MMO-lite" aspect dat hier toch iets nieuw brengt voor mij persoonlijk.

Elden Ring is geweldig. Maar 'tis eigenlijk gewoon Dark Souls 3 hé. En uit die trilogy moet ik nog eerst Bloodborne uitspelen :p
Ik snap uw zeker en vast, ik heb het voordeel dat ik door TR te spelen nu ondertussen al een week geen MH:W meer aan het spelen ben en dus iets makkelijker kan zeggen, ik keer niet terug. Moest ik nog bezig zijn nu had ik er wrs geen seconde aan gedacht om ER te beginnen :p

Vind MH:W ook geniaal goed en ik had er meteen bijna 40 uur op in 1,5 weken wat ik niet vaak heb, TR1 na 1 week 15 uurkes om een voorbeeld te geven. Maar wat ook niet te onderschatten is, is hoe hard het knaagt dat ik na 2 jaar ER nog niet heb uitgespeeld xD
 
Heeft er nochtans redelijk lang opgestaan. Om 14.00 was die nog beschikbaar. Verschoot er zelf van hoe lang hij nog te koop was.
Ben heel de dag niet op BG geweest vandaag, pas gezien rond 16:30. Nu ik heb enen besteld via Bandai zelf, maar ik durf soms al eens dubbel bestellen just to be sure, also ne vriend van me wou mss nog enen, maja kijk, geen rampen :p
 
Is er trouwens een (algemeen) topic voor de andere Soulsbornes? Ik ben nu DS3 aan het spelen, maar natuurlijk niet de bedoeling dat ik dit topic ermee ga volspammen. :tongue:
 
Terug
Bovenaan