EK U21

Was samen met De Cuyper beste man op het veld in de 1e helft. Iedereen was slecht de 2e helft. Maar ja, toch gemakkelijk om te haten op De Ketelaere gezien zijn verleden...

Welk verleden? Kan mij vrij weinig schelen dat die voor Brugge gespeeld heeft hoor. Dat hij en De Cuyper (toevallig 2 brugge boys,???) in uw ogen de beste mannen op het veld waren, kan natuurlijk ook door het contrast zijn van hoe matig de rest was. Dat maakt hun match nog niet geweldig.

CDK heeft uiteindelijk één seizoen op het hoogste niveau cijfers gehaald die je mag verwachten van een speler op zijn positie. Ik had niet verwacht dat hij dit EK plots ging schitteren na zo een seizoen bij Milan, maar tegelijk ben ik toch teleurgesteld omdat hij eigenlijk echt gewoon te weinig brengt. 't Is uiteindelijk ook maar een EK-21, en tegen godbetert Georgië dan nog.

Een jaartje Eredivisie is allicht het beste wat CdK kan overkomen - hopelijk krijgt hij de kans. Anders kan het wel heel snel problematisch worden.
 
Ik zou CdK liever een jaartje bij een middenmoot club in een sterkere competitie zien spelen. Bv. in Duitsland.

Over die wedstrijd tegen Georgië: typisch voor een jonge ploeg is dat het moeilijk is om een wedstrijd dood te maken als je 2-0 voorstaat. Jammer, maar ok, het is maar een u21 EK he :)
 
Georgië nu ook al voor tegen Oranje.

Maf.

Penalty situatie durfde de ref daar precies ook niet fluiten, net als in onze match. 12 de man daar mss wel een rol aan het spelen. Wel nog geen replay gezien of het echt penalty was.

Wordt het daar 1-1 en bij ons 0-0 staan we in alles gelijk met Oranje blijkbaar.
 
Georgië nu ook al voor tegen Oranje.

Maf.

Penalty situatie durfde de ref daar precies ook niet fluiten, net als in onze match. 12 de man daar mss wel een rol aan het spelen. Wel nog geen replay gezien of het echt penalty was.

Wordt het daar 1-1 en bij ons 0-0 staan we in alles gelijk met Oranje blijkbaar.
1-1 in de andere match. :)
 
Georgië nu ook al voor tegen Oranje.

Maf.

Penalty situatie durfde de ref daar precies ook niet fluiten, net als in onze match. 12 de man daar mss wel een rol aan het spelen. Wel nog geen replay gezien of het echt penalty was.

Wordt het daar 1-1 en bij ons 0-0 staan we in alles gelijk met Oranje blijkbaar.
Behalve gele kaarten?
 
Terug
Bovenaan