EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
't is weer antivoetbal ze. Dan heb ik nog meer respect voor de Hongaren (ook grappig dat ze iedereen lik op stuk geven voorlopig). Duitsland en Europa heeft er een politieke match van gemaakt. Zou een blamage en vernedering nog eens extra pijnlijk maken als ze die match nog verliezen ook.

Geen penalty ook. Al was die van Portugal ook aan de lichte kant omdat daar veel niet voor gefloten wordt, maar Lloris zijn fout is dat hij die bal wil wegboksen terwijl er duidelijk een speler op staat. Als keeper moet je dan je hand niet in een vuist ballen, maar je hand lang houden en zo wegtikken, dat gaat even goed in plaats van de vuist

In theorie zou ik moeten supporteren voor de Fransen, maar iedere match dat ik van hen kijk is er letterlijk één om in slaap mee te vallen. Ik snap echt niet hoe je fan kunt zijn van de Fransen.

Dan verlies ik liever eervol met goed aantrekkelijk voetbal...

Echt man, die Franse ploeg, zum kotsen!

Ik supporter voor de ploeg die Frankrijk eruit kegelt, maakt mij niet uit of dat Zweden is ofzo. :unsure:

(trouwens, die loting voor de Nederlanders, ook dikke chance anders, tegen Tsjechië... al zijn de Tsjechen ook geen hapklare brok)

Allee, Mbappé loopt tegen een Portugees, valt, en krijgt een penalty.
En morgen rijdt de scheidsrechter rond met een spiksplinternieuwe Bugatti.

Dan weer kijken naar de VAR, dan weer niet. Leve de ondoorzichtige willekeur.

Hoe clear kan een error zijn. Die mens beoordeeld dat volledig fout. Kon Mbappe eigenlijk nog wel aan die bal zelfs?

Bolat klopte Boussoufa ook ooit een hersenschudding en een dubbele kaakbeenbreuk en was zelfs geen penalty want "spelfeit" en geen "spelfout" volgens onze topref toen.

Wat een schande, klopt die mens gewoon KO

't is weer antivoetbal ze. Dan heb ik nog meer respect voor de Hongaren (ook grappig dat ze iedereen lik op stuk geven voorlopig). Duitsland en Europa heeft er een politieke match van gemaakt. Zou een blamage en vernedering nog eens extra pijnlijk maken als ze die match nog verliezen ook.

Geen penalty ook. Al was die van Portugal ook aan de lichte kant omdat daar veel niet voor gefloten wordt, maar Lloris zijn fout is dat hij die bal wil wegboksen terwijl er duidelijk een speler op staat. Als keeper moet je dan je hand niet in een vuist ballen, maar je hand lang houden en zo wegtikken, dat gaat even goed in plaats van de vuist
Ik vond die penalty van Portugal juist zwaar terecht. 't Is niet omdat er niet veel gefloten wordt, dat het opeens 'licht' is. Lloris raakt gewoon met z'n vuisten die Portugees in het gelaat. En geen klein beetje.

Je moet Mbappe dus gewoon tegenhouden vóór de 16 hé. Anders doet die jongen een gooi naar een Oscar door zich op de grond te laten vallen.

Ben ik de enige die dat niet raar vindt dat de VAR niet tussenkomt?

Ja, dit is zeer zeer licht, maar het blijft een beoordeling van de scheidsrechter. Dit is geen pure schwalbe, want er is wel degelijk contact. Ik zie hier dus ook geen 'clear error'. Sommige fases gaan nog altijd discutabel zijn en in zo'n geval lijkt het mij logisch dat de VAR de scheidsrechter niet gaat overrulen.

Ja, dit is zeer zeer licht, maar het blijft een beoordeling van de scheidsrechter. Dit is geen pure schwalbe, want er is wel degelijk contact. Ik zie hier dus ook geen 'clear error'. Sommige fases gaan nog altijd discutabel zijn en in zo'n geval lijkt het mij logisch dat de VAR de scheidsrechter niet gaat overrulen.

Nee, want de scheids is nog altijd 'baas'. En als je dan van die ego's hebt die denken dat ze de onfeilbare man zijn omdat ze al 10 finale's hebben gefloten, ja dan krijg je zo van die situaties. Ofwel schaf je de VAR terug af ofwel ga je bij elke serieuze overtreding kijken. Maar een situatie als deze van dan wel dan niet, dat maakt het voetbal alleen maar oneerlijk.

Ik riskeer hier @Gavin op mijn dak te krijgen, want ik ken niets van de regels. Maar een buitenspel die je met het blote oog niet kan zien, is dan wel een clear error? Of telt dat daar niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan