Radbraker
Well-known member
Serieus?nja, de arm toch wat
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus?nja, de arm toch wat
Klopt, maar zien blijkbaar geen graten in die penalty. Wat ik dus helemaal niet snap.De var heeft toch wel een penalty check gedaan?
Doen ze altijd voor de show hè. En die zien "contact" en ene vallen.De var heeft toch wel een penalty check gedaan?

Kheb nog eens gekeken op groot scherm, zat naar Duitsland te kijken. En is idd zeeeer licht. Zal op die arm voort gegaan hebbenSerieus?
Ik vond die penalty van Portugal juist zwaar terecht. 't Is niet omdat er niet veel gefloten wordt, dat het opeens 'licht' is. Lloris raakt gewoon met z'n vuisten die Portugees in het gelaat. En geen klein beetje.'t is weer antivoetbal ze. Dan heb ik nog meer respect voor de Hongaren (ook grappig dat ze iedereen lik op stuk geven voorlopig). Duitsland en Europa heeft er een politieke match van gemaakt. Zou een blamage en vernedering nog eens extra pijnlijk maken als ze die match nog verliezen ook.
Geen penalty ook. Al was die van Portugal ook aan de lichte kant omdat daar veel niet voor gefloten wordt, maar Lloris zijn fout is dat hij die bal wil wegboksen terwijl er duidelijk een speler op staat. Als keeper moet je dan je hand niet in een vuist ballen, maar je hand lang houden en zo wegtikken, dat gaat even goed in plaats van de vuist
Ben ik de enige die dat niet raar vindt dat de VAR niet tussenkomt?
Ja, dit is zeer zeer licht, maar het blijft een beoordeling van de scheidsrechter. Dit is geen pure schwalbe, want er is wel degelijk contact. Ik zie hier dus ook geen 'clear error'. Sommige fases gaan nog altijd discutabel zijn en in zo'n geval lijkt het mij logisch dat de VAR de scheidsrechter niet gaat overrulen.
Ben ik de enige die dat niet raar vindt dat de VAR niet tussenkomt?
Ja, dit is zeer zeer licht, maar het blijft een beoordeling van de scheidsrechter. Dit is geen pure schwalbe, want er is wel degelijk contact. Ik zie hier dus ook geen 'clear error'. Sommige fases gaan nog altijd discutabel zijn en in zo'n geval lijkt het mij logisch dat de VAR de scheidsrechter niet gaat overrulen.
Maakt niet uit of je aan de bal kan.Hoe clear kan een error zijn. Die mens beoordeeld dat volledig fout. Kon Mbappe eigenlijk nog wel aan die bal zelfs?