EK 2020 | Groep D (Engeland, Kroatië, Tsjechië, Schotland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad hopen op gelijkspel of hopen dat Frankrijk morgen wint, is dan wel de laatste keer dat ik voor de Fransen supporter.
 
Ik hoop vooral dat de Fransen 2de worden. Zijn we daar ook even vanaf.
Als de Fransen winnen en we gaan ervan uit dat Duitsland ook wint, ligt Portugal eruit en zal er geen 3e ploeg uit deze groep tegen de Belgen spelen.

Maar de Fransen zullen altijd 1e blijven in hun groep als ze morgen winnen doordat ze het onderling duel met Duitsland gewonnen hebben.
 
En nu Kroatië dat met schijt in de broek, in zijn schulp kruipt en 2-2 in minuut 92 :)
 
Als de Fransen winnen en we gaan ervan uit dat Duitsland ook wint, ligt Portugal eruit en zal er geen 3e ploeg uit deze groep tegen de Belgen spelen.

Maar de Fransen zullen altijd 1e blijven in hun groep als ze morgen winnen doordat ze het onderling duel met Duitsland gewonnen hebben.
Dat is ook een optie. Laat het me zo zeggen. Ik hoop dat het in de andere groepen al geregeld wordt en we morgen kunnen hopen dat de Fransen 2de worden.
 
Als de Fransen winnen en we gaan ervan uit dat Duitsland ook wint, ligt Portugal eruit en zal er geen 3e ploeg uit deze groep tegen de Belgen spelen.

Maar de Fransen zullen altijd 1e blijven in hun groep als ze morgen winnen doordat ze het onderling duel met Duitsland gewonnen hebben.
speelt doelsaldo dan geen rol ? Het kan nog altijd Oekraine 3 punten Finland 3 punten Portugal 3 punten Slovakije 3 punten Spanje 3 punten
 
speelt doelsaldo dan geen rol ? Het kan nog altijd Oekraine 3 punten Finland 3 punten Portugal 3 punten Slovakije 3 punten Spanje 3 punten
Er is veel als als maar Portugal moet al vrij zwaar verliezen om niet meer als beste derde door te gaan. 4 goals verschil.

Slovakije kan ons helpen door gelijk te spelen tegen Spanje bijvoorbeeld. Slovakije en Spanje kunnen wel niet allebei 3 punten hebben zoals je hierboven zet.

EDIT: Ik zie nu mijn foute stelling waarin ik zeg dat Portugal eruit ligt, klopt natuurlijk niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan