Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dat heb ik ook al gedacht, ja...Laat ons echt hopen dat Pepe zich wat inhoudt, een geblesseerde Kevin zou een drama zijn.

Je beseft toch dat het nu deels een scheefgetrokken tabel is omdat Spanje niet eerst is geïndigd en Zweden wel?Daarom vind ik dat er een 'open' loting moet georganiseerd worden na de groepsfase, waarbij de eersten uit elke groep in 1 pot zitten samen met een paar beste tweeden, en in een andere pot de slechtste tweeden en de beste derden. Zo ga je nooit een tabelhelft hebben die 'gemakkelijker' is en maakt het hele EK gewoon spannender in mijn ogen.

Het was eerder bedoeld als tegenreactie op het vele calimero-gezever van 'ocharme ons!'.Je beseft toch dat het nu deels een scheefgetrokken tabel is omdat Spanje niet eerst is geïndigd en Zweden wel?
En dat met jouw pottensysteem Zweden dus in pot 1 zou zitten en op zijn minst Portugal in pot 2 (Spanje en Duitsland zouden eventueel bij de beste tweeden komen)
En als je dan u tabelhelften via loting gaat doen je na u 8e finale tegen Portugal evengoed tegen Italië kan uitkomen om erna tegen Frankrijk te moeten?
Het enige wat je de UEFA kan verwijten is dat ze Frankrijk, Duitsland en Portugal in 1 poule hebben gestoken. Maar dat is omdat 2 van die 3 'toplanden' in de kwalificatie niet thuis gaven en dus achter een 'klein' land zijn geïndigd waardoor ze in pot 2 en 3 zaten. Maw, ze hebben eens niet gekeken naar coëfficiënten gebasseerd op het verleden die enkel bestaan om de grote ploegen voordeel te geven en gewoon naar de resultaten van de kwalificatie, zoals het hoort dus
Mochten ze zo de CL potten verdelen (kampioenen van 8 grootste landen in pot 1, kampioenen van mindere landen + 2e van allergrootste in pot 2,...) had je afgelopen jaar een poule kunnen hebben met PSG, Manchester City en Athletico Madrid. En hadden oa Club en Rode Ster in pot 2 gezeten
We hebben gewoon de pech dat Portugal suckte in de kwalificatie, Spanje tijdens de poules en dat we toevallig in poule B zaten terwijl F de groep des doods was. Hier kan de organisatie echt niet aan doen hoor.
Maar het calimero-hoedje is echter wel degelijk op zijn plaats, tot zondag. Dan moet er gewoon gewonnen worden, punt.
Godver, ik heb er nochtans best veel gegeten in mijn kindertijd...Ik moet toch ook eens beginnen met meer Kinder Bueno's te eten denk ik
![]()
De eerste coming out in het internationale profvoetbal is een feit!Ik moet toch ook eens beginnen met meer Kinder Bueno's te eten denk ik
![]()
Probleem lijkt me dat we, opnieuw, totaal niet gewend zijn om matchen met inzet tegen goede teams te spelen. Kwalificatiematchen en oefenmatchen zijn eigenlijk bijna geen voetbal te noemen.
Maar als we de matchen met volle focus en gas aanpakken kunnen we volgens mij wel nog een ronde, miss 2, verder raken, eindwinst is zo goed als onmogelijk, geen enkele uitschuiver op al die matchen. Enige waar ik zie dat we nu beter zouden zijn is aanval met vooral KDB-RL.
Als Ronaldo een zot momentje heeft of ne vrije trap/penalty krijgt, mogen we mss al achtervolgen. En een verdedigend blok uit verband spelen, is toch niet onze sterkste kant.
Tegen Spanje in 2018 zeker?Voor een vrije trap moeten we alvast niet té hard bevreesd zijn
"CR7 kwam in actie op vijf EK’s en vier WK’s. Daarin nam hij 50 vrije trappen voor zijn rekening. Van die 50, scoorde hij er... ééntje."